نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 10:50

رژه موتوری نیروهای مسلح از فرودگاه تا گلزار شهدای کرمانشاه

همزمان با سالروز بازگشت تاریخی حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، موتور سواران نیروهای مسلح به صورت نمادین مسیر فرودگاه تا گلزار شهدای کرمانشاه را رژه رفتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به مناسبت آغازین روز ایام الله دهه مبارک فجر مصادف با ۱۲ بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب به میهن اسلامی، نیروهای مسلح رژه موتوری اجرا کردند.

موتورسواران نیروهای مسلح با در دست داشتن تمثال بنیانگذار کبیر انقلاب، تصاویر رهبر معظم انقلاب، پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و شعارهای انقلابی، از مقابل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی از میدان امام(ره) تا گلزار شهدا را رژه رفتند.

این مراسم در یادبود بازگشت تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و حرکت ایشان از فرودگاه مهرآباد به سمت گلزار شهدا در بهشت زهرا برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی عبدی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه ضمن با تبریک چهل‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار«ایران استوار ۴۴ سال افتخار» در خصوص برنامه امروز ۱۲ بهمن که مصادف با ورود امام خمینی(ره) به میهمن اسلامی است به خبرنگار فارس، گفت: صبح امروز رأس ساعت ۹ و ۳۳ دقیقه همزمان با سراسر کشور  زنگ انقلاب در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه علمیه، قطارها و... به صدا درآمد.

وی گفت: برنامه رژه موتورسواران نیروهای مسلح و دوچرخه‌سواران اداره ورزش و جوانان از فرودگاه اشرفی اصفهانی تا گلزار شهدا در حال برگزاری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: بعد از استقرار موتورسواران در گلزار شهدا، رزم‌نوازان نیروهای مسلح برنامه سرود جمهوری اسلامی را برگزار خواهند کرد و در ادامه گردهمایی با حضور مردم و مسؤولان در حسینه گلزار شهدا با سخنرانی محمدطیب  صحرایی استاندار کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عبدی گفت: روز پنجشنبه ۱۳ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور مراسم میهمانی لاله‌ها در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، شهدا و امام راحل(ره) با عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا رأس ساعت ۱۱ صبح برگزار خواهد شد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1012189

مهمترین اخبار ایران و جهان: