نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 16:13

مسؤولان به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند/فتنه 88 نقشه دشمن برای براندازی نظام بود

امام جمعه بادرود با اشاره به گرانی‌های اخیر که زندگی را بر مردم سخت کرده است، گفت: ما همان‌طور که معتقد به تقویت نظام و مسؤولین نظام جمهوری اسلامی هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم رسیدگی و توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی اظهار کرد: هر جا که امت مخلص و انصارالله وجود داشته باشد، یوم‌الله آن‌جا شکل می‌گیرد و افتخار ایران اسلامی این بود که در ۲۲ بهمن و به برکت انفاس قدسی انصارالله و مردم ولایتمدار و بصیر و رهبری امام خمینی رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را ساقط کرد.

وی افزود: ما نباید به‌سادگی از زوایا و تحلیل‌های فتنه ۸۸ عبور کنیم و بگوییم که یک اتفاق کوچک افتاد و آن را به ورطه فراموشی بسپاریم، فتنه ۸۸ یک اتفاق ساده نبود بلکه نقشه دشمن برای براندازی نظام بود، نمونه این فتنه در سه کشور دیگر هم اتفاق افتاد و آن انقلاب رنگین و کودتای مخملی در گرجستان، اکراین و قرقیزستان بود.

یعقوبی گفت:در چهار کشور که استکبار قصد انقلاب رنگین داشت و در سه کشورش موفق شد نقطه‌های مشترکی وجود داشت، کشورهای قسم‌خورده غرب و استکبار بحمایت همه‌جانبه از کودتاچیان و فتنه گران داشتند، موضوع بعدی اینکه فتنه در همه کشورها از انتخابات شروع شد اگر نامزد موردنظر آن‌ها رای نمی‌آورد بایستی به آن اعتراض می‌کردند و تمام سفرای آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی نقش عجیبی در هدایت و رهبری این فتنه‌ها داشتند و در میدان با اغتشاشگران همراهی کردند.

خطیب جمعه نطنز با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: غرب جنایتکار امروز می‌آید و مریم رجوی کثیف را که دستش به خون خرد و کلان آلوده است به‌عنوان رئیس‌جمهوری برای ما انتخاب می‌کند ما باید متوجه بشویم که می‌خواهد چه اتفاقی بیفتد، اما دشمن بداند این نسخه هیچ‌گاه در ایران موفق نخواهد شد زیرا ملت ما ملت امام حسین و ملتی است که سردار سلیمانی‌ها دارد و در کشور ما با هدایت و رهبری پاک و فداکاری شهدای عزیز و ایثارگران همیشه درصحنه از فتنه‌ها مصون مانده است.

وی تصریح کرد: در یوم‌الله نهم دی مردم مقاوم ایران همه نقشه‌های فرهنگ پوسیده غرب را منهدم و بینی استکبار و پیاده‌نظام را به خاک مالیدند و این نشان داد که استکبار جهانی و ایادی و غرب پرستان آرزوی خودشان را به گور خواهند برد.

گرانی‌های اخیر زندگی را بر مردم سخت کرده است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: روز نهم دی‌ماه یک نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی و یک بیعت جدیدی بین امت اسلامی ایران و مقام معظم رهبری است، اعتقاد ما و همه پیروان ولایت و امامت این است که آنچه در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد ازجمله الطاف غیبی و خفیه الهی بر مردم بود.

وی افزود: بدون شک سال ۸۸ صرف‌نظر از اینکه اتفاقات تلخ و شیرینی در آن افتاد از چند جهت در تاریخ سیاسی ایران حائز اهمیت و حتی در جهان ماندگار شد در مرحله اول ملت ایران با حضور میلیونی خود در انتخابات ۲۲ خرداد نمونه کم‌نظیری از مردم‌سالاری دینی را که مدنظر مقام معظم رهبری بود به رخ جهانیان کشیدند و در مرحله دوم ملت ایران با حضور ده‌ها میلیونی خود در ۹ دی‌ماه ۸۸ به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب لبیک گفتند.

قاسمی در ادامه ضمن اشاره به عمده‌ترین شعارهای مردم در روز نهم دی‌ماه ۸۸ و همچنین نهم دی‌ماه ۱۴۰۱ که برخورد قاطع با فتنه گران و مفسدان و محاربان است، تصریح کرد: قطعاً اقدام قاطع قوه قضائیه با مفسدان، فتنه‌گران و محاربان تضمین‌کننده امنیت جامعه و موجب دلگرمی مردم می‌شود مردم ایران اسلامی انتظار دارند که به خواسته به‌حق ایشان توجه شود.

وی ضمن اشاره به گرانی‌های اخیر که زندگی را بر مردم سخت کرده است، اذعان کرد: ما همان‌طور که معتقد به تقویت نظام و مسؤولین نظام جمهوری اسلامی هستیم، معتقدیم باید به مشکلات مردم هم رسیدگی و توجه جدی داشته باشیم.

پایان پیام/۶۳۰۲۵/آ/

منبع: فارس
شناسه خبر: 944089

مهمترین اخبار ایران و جهان: