نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 19:59

عزل تعدادی از مدیران مدارس مشهد

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی شکایات آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در طی سال جاری ۲۲ پرونده شکایت از مدیران مدارس را به هیات تخلفات ارسال کردیم که تعدادی از این پرونده ها منجر به رای عزل از مدیریت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد شم آبادی با بیان اینکه در هنگام ثبت‌نام اخد هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتاب ممنوع است و به شدت روی این قضیه حساس هستیم، اظهار کرد: اگر مدرسه‌ای از دانش‌آموزی به صورت غیرداوطلبانه و به اجبار مبلغی دریافت کند، به شدت برخورد می شود. 

وی با تاکید بر اینکه بحث کمک به مدارس اختیاری است و نباید مدیران مدارس آن را اجباری کنند، تصریح کرد:  در سال جاری ما شکایاتی داشتیم و تعدادی از مدیران متخلف نیز از مدیریت عزل شدند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در سال جاری شکایاتی در این خصوص داشتیم و تعدادی از مدیران متخلف نیز از مدیریت عزل شدند. 

شم آبادی اعلام کرد: در طی سال جاری ۲۲ پرونده را به هیات تخلفات ارسال کردیم که تعدادی از این پرونده ها منجر به رای عزل از مدیریت شده است.

پایان پیام/ 

 

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: در هنگام ثبت‌نام اخد هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتاب ممنوع است و به شدت روی این قضیه حساس هستیم. اگر مدرسه‌ای از دانش‌آموزی به صورت غیرداوطلبانه و به اجبار از آنان مبلغی دریافت کرده است حتما به اداره ارزیابی آموزش‌وپرورش استان گزارش دهند.

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1005889

مهمترین اخبار ایران و جهان: