نیوز سیتی!
09 بهمن 1401 - 14:11

آماده باش راهداری قم در پی پیش بینی بارش برف در محورهای استان قم

قم- مدیر کل راهداری حمل و نقل جاده ای استان قم از آماده باش کامل راهداری در پی احتمال بارش برف در محورهای این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین زنجیرانی فراهانی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف در برخی ارتفاعات استان قم، بیش از ۷۰ نفر از عوامل راهداری با استفاده از ۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری هم اکنون در راه های مختلف استان قم مستقر و آماده باش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم بیان داشت: تعداد ۸ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان قم فعال است که در صورت بروز اختلال ترافیکی رانندگان می‌توانند در راهدارخانه ها مستقر شوند.

زنجیرانی فراهانی بیان داشت: کلیه تمهیدات لازم در راستای مقابله با پیامدهای احتمالی ناشی از بارش باران، برف و یخبندان در محورهای استان قم اندیشیده شده است.

وی از رانندگان خواست تا قبل از اقدام به سفر با شماره تماس ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت راهها نسبت به سفر اقدام کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم تاکید کرد: همراه داشتن تجهیزات ایمنی در مناطق برفی ضروری است و مخلوط ماسه و نمک نیز در راهدارخانه ها به میزان کافی جهت استفاده در زمان بارش برف وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1005045

مهمترین اخبار ایران و جهان: