نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 13:02

ممنوعیت اهتزاز پرچم فلسطین در سرزمین‌ اشغالی

«ایتمار بن گویر» وزیر افراطی رژیم صهیونیستی به رئیس پلیس رژیم اسرائیل دستور داد پرچم فلسطین از اماکن عمومی سرزمین‌های اشغالی جمع آوری شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «ایتامار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با صدور فرمانی برافراشتن هر گونه پرچم فلسطین در  سرزمین‌های اشغالی را ممنوع اعلام کرد.

تارنمای «عربی 21» نوشت که وزیر افراط‌گرا و رئیس حزب «قدرت یهود» به پلیس اشغالگر صهیونیستی دستور داده است که برافراشتن هرگونه پرچم فلسطین یا هر پرچمی که نشان دهنده هویت سازمان‌های فلسطینی و تحریک علیه رژیم اسرائیل باشد، ممنوع است.

این اقدام بن گویر پس از آن روی داد که رسانه‌های رژیم اسرائیل از جمله کانال خصوصی (12) رژیم صهیونیستی از تنش شدید بین بن‌گویر و پلیس رژیم اسرائیل خبر داده بودند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که پلیس از دستورات وی برای جلوگیری از برگزاری جشن آزادسازی زندانی فلسطینی کریم یونس که 40 سال از عمر خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی گذرانده بود، بی توجهی کرد.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفته است: برگزاری چنین مراسمی تحریک و حمایت آشکار از تروریسم (گروه های مقاومت) است و نمی‌توان اجازه برگزاری چنین مراسمی را داد.

بن گویر که به سبب رویکردهای نژادپرستانه و افراطی اش علیه عرب‌ها و فلسطینیان شناخته شده است در هفته گذشته و همزمان با آغاز به کار کابینه جدید رژیم صهیونیستی با هدف تحریک احساسات فلسطینیان و مسلمانان جهان ضمن هتک حرمت حریم مسجد الاقصی با حمایت گسترده نظامیان صهیونیست وارد صحن این مسجد شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 965201

مهمترین اخبار ایران و جهان: