نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 14:05

تشریح جلسه فراکسیون انقلاب مجلس با حضور فرمانده نیروی انتظامی

نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی مباحث مطرح شده در نشست امروز این فراکسیون با فرمانده نیروی انتظامی را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پیرهادی ضمن تشریح جلسه امروز فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: نشست امروز فراکسیون با حضور فرمانده جدید نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از معاونان وی برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز کار فرماندهی جدید در فراجا و لزوم بررسی نیازها و مطالبات این نیرو و انتظارات از آن در فصل بودجه، سردار رادان در جلسه فراکسیون حضور پیدا کرد. در این جلسه ابتدا نمایندگان به بیان مسائل و مطالبات ملی و منطقه‌ای پرداختند و در ادامه فرمانده فراجا پاسخ‌هایی را مطرح کرد.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرمانده فراجا تحلیل مختصری از شرایط عمومی کشور مرتبط با حوزه فعالیت خود ارائه کرد و سپس به موضوع مطالبات اعتباری و مشکلات پرسنل نیروی انتظامی، هوشمندسازی پلیس کشور، آموزش و تجهیز نیروی انسانی، توانمندسازی مهارتی و عقیدتی پرسنل، توسعه زیرساخت‌های معیشتی و برنامه‌های امنیتی و فرهنگی پلیس در مواجهه با آسیب‌های اجتماعی و جرایم پرداخت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان در این نشست ضمن پیگیری مطالبات اجتماعی و انتظامی، بر بالا بردن سطح کمی و کیفی خدمت به مردم را تاکید و آمادگی خود را برای همکاری و تأمین بیشتر نیازها تا حد مقدورات بودجه را به مجموعه فراجا اعلام کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1009901

مهمترین اخبار ایران و جهان: