نیوز سیتی!
21 دی 1401 - 19:17

ساپینتو: بعد از بازی با تراکتور، تمام مسابقات را نگاه کردیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پس از شکست مقابل تراکتور در لیگ برتر تمام بازی‌های قبلی را نگاه کردیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو در مورد اینکه تصور می‌کند بتواند تراکتور را در بازی حذفی فردا شکست بدهد، گفت: بعد از بازی با تراکتور در لیگ برتر تمام بازی را نگاه کردیم؛ البته بعد از هر بازی این کار را انجام می‌دهیم اما بعد از بازی با تراکتور تمامی بازیکنان را آوردند تا نقاط منفی و مثبت را به آنها نشان دادم و با هم صحبت کردیم. نقاطی که باید تقویت می کردیم را با بازیکنان نگاه کردیم و با آنها صحبت کردیم.

وی ادامه داد: همه معتقد بودیم که بازیکنان باید بهتر ظاهر می‌شدند. نه تنها آن نتیجه خوب نبود، بلکه عملکردشان هم خوب نبود. فردا تیم‌مان بهتر و آماده‌تر خواهد بود. این هفته هم روی نقاط ضعف و قوت کار کردیم. تراکتور دو گل زد اما از نظر کیفی و تیمی از ما بهتر نبودند، اما جنگنده‌تر بودند. بیشتر نبردهای هوایی را بردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: از اشتباهات ما استفاده کردند. نباید این اشتباهات تکرار شود. مشکل اصلی ما این بود که بازی خودمان را مقابل تراکتور اجرا نکردیم. باید تحرک بیشتری مقابل این تیم‌ها داشته باشیم و سریع و با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم و موقعیت‌های گل زیادی خلق کنیم. این‌ها اهداف ما در بازی فرداست؛ هم در فاز هجومی و هم در فاز تدافعی. اولین هدف‌مان برد در بازی فرداست. چون می‌خواهیم این جام را ببریم و اولین گام این است که بازی فردا را ببریم.

ساپینتو درمورد حواشی رخ داده بعد از باخت به تراکتور و حمایت‌های مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه از وی، گفت: انتقادهایی را جایی نخواندم و شخصی دریافت نکردم که به صورت عموم بخواهم پاسخش را بدهم. هیات مدیره باشگاه از کادرفنی حمایت کرد. جو خیلی خوب است بین همه و ارتباط خوب و حرفه‌ای با هیات مدیره داریم و احترامی که باید داشته باشیم را الان داریم. بازیکنان هم خوب تمرین کردند و همه مثبت هستیم و تمرکز داریم و ان شالله که فردا برنده شویم. فقط از مدیران باشگاه حمایت دریافت کردم.

سرمربی استقلال درمورد اینکه در صورت برد در بازی فردا می‌توانید نیم فصل دوم را با روحیه بهتر آغاز کنید، اظهار داشت: همانطور که گفتید بازی فردا خیلی مهم است. انگیزه بسیار مهمی است. دوست داریم همیشه ببریم و برای بازی فردا تمرکز بالایی داریم. حتی اگر در استقلال نبودیم دوست داشتیم ببریم. تمرکز بالایی برای بازی فردا داریم.

وی در مورد اینکه تنها جام قهرمانی شما با استاندارد لیژ بلژیک بوده و میتوان شما را مردم جام حذفی دانست، گفت: 2019 هم با براگا جام حذفی را برده‌ام. متخصصی در این بحث وجود ندارد و امیدوارم که از تجربه‌ای که دارم در این بازی ها استفاده کنم. در جام حذفی یک بار قهرمان شدم و یک فینال هم واگذار کردم. سه فینال هم با تیم یونانی بودم.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 971401

مهمترین اخبار ایران و جهان: