نیوز سیتی!
22 دی 1401 - 19:29

تکریم جایگاه خانواده شهدا از رسالت‌های اصلی سپاه است

خلخال-فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یکی از رسالت‌های اصلی سپاه پاسداران تکریم جایگاه بسیار ارزشمند خانواده های معظم شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با پدر و مادر شهید والامقام «سید ناصر ناصری» اظهار کرد: تکریم جایگاه بسیار ارزشمند خانواده‌های معظم شهدا یکی از رسالت‌های اصلی سپاه پاسداران است چرا که آن‌ها گنجینه‌های ارزشمند و گوهرهای گران‌بهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تبریک میلاد حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) گفت: مقام مادران شهدا در نزد حضرت زهرا (س) بسیار والا بوده چرا که آنها پاره تن خودشان را در راه اسلام، دین و انقلاب و کشور تقدیم کردند و ذره‌ای از اینکه فرزندانشان شهید شد خم به ابرو نیاوردند.

دبیر کل کنگره ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل با اشاره به اینکه شهید ناصری جزو دلاور مردان عملیات غرور آفرین خیبر بود، تصریح کرد: از مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه بخش خورش رستم خلخال و شهر هشجین که پیکر مطهر شهید ناصری را با شکوه و عظمت تشییع و خاکسپاری کردند بی نهایت تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار محمدی اصل بیان کرد: شهدا برای کشور ما عزت و اقتدار به ارمغان آوردند و سبب سربلندی ملت ایران شدند و ما در مقابل این شهدا وظایف سنگینی داریم و همه ما مسئولان باید در راستای اهداف آرمان و شهدا تلاش کنیم.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل، عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته در قالب این کنگره ملی از تمامی خانواده‌های شهدای استان اردبیل دیدار به عمل خواهد آمد و این امر تا زمان برگزاری جلسه‌های نهایی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار پدر این شهید والامقام سید معصوم ناصری از پیرغلامان و ریش سفیدان شهر هشجین و مادر شهید ناصری خاطراتی را از دوران زندگی بازگو کرده و از مردم بخش خورش رستم و هشجین و مسئولان که در مراسم تشییع و تدفین شهید ناصری شرکت کردند و تسکین و تسلی قلبشان بوده‌اند، قدردانی کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 973289

مهمترین اخبار ایران و جهان: