نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 14:48

برگزاری مسابقات ورزشی برای ورزشکاران ایستگاه‌های تندرستی در اسلامشهر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسابقات ورزش همگانی در بین ورزشکاران ایستگاه‌های تندرستی و بوستان‌های سطح شهر اسلامشهر، در بوستان فدک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، صبح امروز به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر و با همکاری اداره ورزش و جوانان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مسابقات ورزش همگانی در بین ورزشکاران ایستگاه‌های تندرستی و بوستان‌های سطح شهر اسلامشهر، در بوستان فدک برگزار شد.

در این مسابقات که در راستای اجرای برنامه‌های همگانی و شاد، افزایش نشاط اجتماعی و با استقبال پرشور بانوان ورزشکار و علاقمند به ورزش برپا شد، بانوان ورزشکار ایستگاه‌های تندرستی، با اجرای برنامه‌های پرنشاط و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های دارت، داژبال، هفت‌سنگ، فریزبی با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد، همچنین از مربیان ورزش های صبحگاهی پارک های سطح شهر نیز تقدیر به عمل آمد.

در این برنامه شاد علاوه بر برگزاری رقابت‌های ورزشی، در غرفه‌های مختلف با برپایی ایستگاه‌های مشاوره، بازی و نقاشی کودکان  برنامه‌های متنوعی هم برای کودکان و نوجوانان و سایر بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر بیش از ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی و ورزشی از سوی سازمان فرهنگی، ورزشی، اجتماعی شهرداری اسلامشهر با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان و دیگر نهادها و دستگاه ها در نقاط مختلف سطح شهر و روستاهای شهرستان اسلامشهر در حال اجرا است.

پایان پیام/۶۷۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1016889

مهمترین اخبار ایران و جهان: