نیوز سیتی!
15 آذر 1401 - 11:31

نماینده مجلس: وقتی برای فکر کردن نداریم/ «بذرپاش» مشکلات وزارت راه را رفع می‌کند

نماینده مردم ساری در مجلس با بیان "در عمر باقیمانده دولت وقتی برای فکر کردن نداریم" گفت: وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی می‌تواند با مدیریت استراتژیک از عهده راهبری این وزارتخانه برآید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، علی بابایی کارنامی اظهار کرد: طبیعتاً اگر به مدیران جوان با توانایی بالا کارها سپرده شود برای کشور منافع دارد؛ به‌نظرم اگر به بذرپاش وزیر پیشنهادی مسئولیت دهیم توان اجرای کار را در وزرات راه و شهرسازی دارد و می تواند نتایج مثبت به همراه داشته باشد. قدرت مدیریت بذرپاش بالا است و یکی از وزرای موفق خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی بر مشکلات کشور اشراف کامل دارد، ادامه داد: در عمر باقیمانده دولت که وقتی برای فکر کردن و بررسی کردن نداریم، بذرپاش با مدیریت استراتژیک می‌تواند از عهده راهبری بر بالاترین سطح وزارت راه و شهرسازی برآید.

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی باید در عمر باقی مانده -از دولت- یک تا 2 میلیون مسکن بسازد، این کار نیازمند مدیریت جدی و دغدغه‌مند است که بذرپاش چنین توانی را دارد به خانه ملت گفت: برخی به تخصص بذرپاش انتقاد می کنند، در کشور افراد متخصص فراوانی در زمینه راه و شهرسازی داریم که می توانند در مسیر وزارت راه و مسئولیت هایش به کمک وی بیایند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 899201

مهمترین اخبار ایران و جهان: