نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 14:17

ماهیت ۱۶ آذر استکبار ستیزی است

ساری- معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با گرامیداشت روز دانشجو گفت: استکبارستیزی رویکرد و ماهیت اصلی مراسم های ۱۶ آذر است.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی ظهر شنبه در جلسه با مسئولان دانشگاه‌های استان از مسئولان دانشگاه‌ها خواست تا مجوز برپایی مراسم‌های ۱۶ آذر در دانشگاه‌ها صادر شود، گفت: مراسم‌های ۱۶ آذر با رویکرد استکبارستیزی در دانشگاه‌ها برگزار شود.

وی از رؤسای دانشگاه‌ها خواست تا نقش محوری درگفتگو با دانشجویان و ایجاد بستر انس و الفت فعالانه اقدام داشته باشند، گفت: باید مراسم‌های ۱۶ آذر به خوبی برپا شود.

فرهاد غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به شناسایی دانشجوی دارای مشکل در حوادث اخیر اظهار داشت: همچنین اساتیدی نیز دارای مشکل بودند که برای رفع آن تلاش شده است.

وی با اشاره به افزایش خدمات رفاهی میزان هزینه کرد در این بخش را ۱۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: همچنین در حال حاضر نیز مسابقات ورزشی دانشجویان در حال برپایی است.

وی با اظهار اینکه جنگ کنونی ترکیبی به شمار می‌رود، برلزوم برنامه ریزی برای چیره شدن فضای رسانه‌ای شد و گفت: محوریت جنگ کنونی رسانه‌ای است و باید از افراد توانمند برای تولید محتوای اثرگذار بهره گرفت.

غلامی خواستار تشکیل قرارگاه رسانه‌ای برای مقابله به جنگ رسانه‌ای دشمن و معاندان شد.

علی نژاد رئیس دانشگاه مازندران نیز با اظهار اینکه دشمنان تلاش دارند تا دانشگاه را محور و کانون اغتشاشات قرار دهند، گفت: خوشبختانه وضعیت دانشگاه در استان مدیریت و کنترل شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک شده برای دانشجویان، بازدید گروهی از خوابگاه‌های دانشجویی و شنیدن مسائل و مشکلات، برپایی میز خدمت دانشگاه را از برنامه‌ها برشمرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 894845

مهمترین اخبار ایران و جهان: