نیوز سیتی!
12 آذر 1401 - 09:01

هوای سنندج در وضعیت سالم قرار داد

سنندج- مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: هوای سنندج در حال حاضر در شرایط پاک قرار دارد و قرارگیری آن در وضعیت خطرناک صحت ندارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان، کژال پیرظهیری اظهار داشت: تابلو سنجش آلایندگی هوای سنندج به دلیل نوسانات برق دچار نقص فنی شد و برای دقایقی به اشتباه هوای این شهر را در شرایط خطرناک نشان داد.

وی افزود: در این مدت برخی شبکه‌های اجتماعی خبر قرارگیری وضعیت هوای این شهر در شرایط خطرناک را درج کرده و خواستار تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در روز شنبه ۱۲ آذر ماه شدند.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان خاطرنشان کرد: نقص فنی ایجاد شده در اسرع وقت برطرف و در حال حاضر هوای شهر سنندج در شرایط پاک قرار دارد و شهروندان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی اظهار داشت: بی شک اگر وضعیت هوای هر یک از شهرهای استان از لحاظ آلودگی در وضعیت ناسالم و خطرناک قرار گیرد به سرعت از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌کنیم.

وی افزود: اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان در شهرستان‌های سقز، بانه، مریوان، قروه و سنندج دستگاه سنجش آلودگی و کنترل کیفیت شاخص هوا دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 894189

مهمترین اخبار ایران و جهان: