نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 13:45

دشمن درمانده‌تر از همیشه/ انقلاب ۵۷ نقشی ماندگار است

سمنان- نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه امروز به برکت حضور مردم در صحنه دشمن درمانده تر از همیشه است، گفت: انقلاب ۵۷ نقشی تا ابد ماندگار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ضیاالدین آقاجانپور ظهر شنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر سمنان ضمن بیان اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی این بود که توانست بر سرنوشت خود حاکم شود، ا براز داشت: این قدرت ملتی که توانست به حکومت پهلوی خاتمه داده و جمهوری اسلامی را مستقر سازد لذا دشمن که منافع خود را در خطر دید کوشید تا با هر دسیسه به خواسته‌های شوم خود برسد.

وی ضمن بیان اینکه به برکت حضور همیشگی و هوشیاری مردم در صحنه همه این دسیسه‌ها نقش بر آب است، افزود: دشمن هیچ گاه نتوانسته در رسیدن به هدف خود پیروز شود امروز در چهل و چهارمین بهار انقلاب درمانده‌تر از همیشه است.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بابیان اینکه امروز یادآور روز آزادی ملت ایران است، ابراز داشت: مردم از همه نوع قشری در انقلاب سال ۵۷ حضور یافته و با مشت‌های گره کرده خواستار استقرار جمهوری اسلامی و پایان حکومت پهلوی شدند.

آقاجانپور ضمن بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی امروز ایران از همه لحاظ در ابعاد جهانی می‌درخشد، تصریح کرد: در شرایطی که حتی کشورها سیم خاردار را از ما دریغ می‌کردند ما توانستیم قدرت منطقه باشیم و در استقلال و آزادی در اوج قرار گیریم جمهوری اسلامی ما را از وابستگی به غرب نجات داد و ما را متکی به توان و دانش بومی کرد.

وی ضمن بیان اینکه اگر دشمن بخواهد کوچک‌ترین نگاهی به خاک کشور ما داشته باشد سرزمین آنها را با خاک یکسان خواهیم کرد، افزود: اگر در اوج افتخار قرار داریم و توانستیم روی پای خود بایستیم و به ساخت پیشرفته‌ترین امکانات نظامی، علمی و پزشکی دست یابیم و دست دشمن را از خاک کشور کوتاه کنیم تنها حاصل ایمان، اتحاد و پیروی از ولی فقیه است.

به گزارش مهر، راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه استان سمنان امروز برگزار شد و مردم با سردادن شعارهای ضد استکباری بار دیگر حمایت خود را از انقلاب و نظام ابراز داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033156

مهمترین اخبار ایران و جهان: