نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 13:14

بیش از ۴ میلیون گردشگر و مسافر به استان بوشهر سفر کردند

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز بیش از چهار میلیون گردشگر وارد استان شده و خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده صبح یکشنبه در نشست با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و جمعی از مسئولان استان با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر با وجود دارا بودن جاذبه‌های گردشگری، نیازمند توسعه زیرساخت‌های این حوزه است.

استاندار بوشهر از ورود بیش از یک میلیون خودرو در نوروز امسال به استان بوشهر خبر داد و افزود: از ابتدای تعطیلات نوروز در هفته پایانی اسفند تاکنون بیش از ۴ میلیون گردشگر وارد استان شده و خدمات متنوعی به این عزیزان ارائه شده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه مشکل امنیتی و اخلاقی و … حادی در تعطیلات برای گردشگران نداشتیم و سرویس‌دهی لازم و مناسب در زمینه تأمین مواد غذایی و اسکان، انجام شد و اماکن تفریحی و رفاهی با کیفیت مناسب در خدمت گردشگران بود.

محمدی‌زاده بیان کرد: در تعطیلات نوروزی، طی بازرسی‌هایی که از مناطق تفریحی و گردشگری استان انجام دادم، به طور مستقیم با گردشگران و مسافران نوروزی صحبت کردم و این عزیزان نیز، مشکلات و کمبودهای گردشگری استان را مطرح و خواستار رفع آنها شدند.

وی اضافه کرد: کمبود سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف گردشگری و تفریحی استان و همچنین کمبود زیرساخت‌های تفریحی بانوان در سواحل بویژه پلاژ بانوان از مهم‌ترین دغدغه‌های گردشگران بود که مطرح کردند.

استاندار بوشهر از سپاه استان بوشهر و دستگاه‌های فرهنگی در اجرای ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در سواحل استان در ایام نوروز تقدیر کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1122756

مهمترین اخبار ایران و جهان: