نیوز سیتی!
16 بهمن 1401 - 18:13

۱۲۶ پروژه همزمان با پیروزی انقلاب در کرج به بهره‌برداری رسید

با حضور نماینده عالی دولت در استان البرز ۱۲۶ پروژه در شهرستان کرج مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان کرج که روز یکشنبه صورت گرفت، با اشاره به شعار روزشمار این ایام مبنی بر ۱۶ بهمن ماه روز انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، کارگران، اصناف، صنعتگران، تولید دانش بنیان ضمن گرامیداشت این ایام و تبریک سالروز ولادت حضرت علی (ع)، افزود: همزمان با ایام دهه مبارک فجر و بمنظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ۴۰۴ پروژه در استان با اعتباری بیش از ۶ هزار و ۲ میلیارد تومان با اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بر این اساس در شهرستان کرج ۱۲۶ پروژه با ۹۳۱ اشتغال و اعتباری حدود هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

عبداللهی گفت: امروز پس از غبار روبی مزار مطهر شهدای چهارصد دستگاه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۵ کلاسه شهید کهن ترابی روستای سیاهکلاهان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان صورت گرفت.

وی افزود: افتتاح و بهره برداری از گلخانه مکانیزه ی تولید نشاء به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع با اعتبار بیش از ۱۰میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۰نفر افتتاح شد.

استاندار البرز گفت: افتتاح و بهره برداری از شرکت توربو کمپرسور البرز (تولیدکننده توربین های صنعتی نفت، گاز و پتروشیمی) با اعتباری بیش از ۱۰۰میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۶۰ نفر امروز بهره برداری شد.

گفتنی است؛ دیدار با خانواده شهیدان علی و محمدحسین لطفی بهادرانی زاده پایان بخش این روز بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1020756

مهمترین اخبار ایران و جهان: