نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 16:37

مسیر پر افتخار شهادت خاموش شدنی نیست

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: مسیر پر افتخار شهادت خاموش شدنی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی ظهر پنجشنبه در مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدای شهر کرمانشاه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کرمانشاه و مردم انقلابی و شهید پرور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این استان ۹ هزار و۸۰۰ شهید، ۲۳ هزار جانباز و ۱۸ هزار آزاده تقدیم راه انقلاب اسلامی ایران کرده است.

وی به فداکاری و ایثار دلاور زنان و مادران غیور این خطه از ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: کرمانشاه یک هزار و ۵۰ شهیده راه انقلاب و همچنین بیش از یک هزار و ۸۰۰ جانباز زن دارد.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مسیر پر افتخار شهادت هیچگاه خاموش شدنی نیست و نشان آن تقدیم ۱۶ شهید عزیز و گرانقدر در راه دفاع از حرم و حریم ائمه معصومین است.

صحرایی اضافه کرد: در پایان این زنجیره مبارک شهادت تا به امروز می‌توان به شهید بیرانوند اشاره کرد که در راه دفاع از امنیت به شهادت رسید.

وی یکی از مهمترین تکالیف مسئولان را قدرشناسی از خانواده‌های معظم شهدا دانست و ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی در دوره غربت اسلام را یاری کردند و یقیناً مقام این شهدا والاتر خواهد بود.

صحرایی با اشاره به حضور وزیر کار در استان کرمانشاه، تصریح کرد: در جلسه امروز با حضور وزیر کار طرح‌ها و ایده‌های اشتغال‌زایی در کرمانشاه برای ارتقا معیشت و خدمت رسانی بهتر به مردم مورد بررسی قرار می‌گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015256

مهمترین اخبار ایران و جهان: