نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 16:09

عمل جراحی دیسک گردن در پارس‌آباد با موفقیت انجام شد

پارس آباد - برای اولین بار در بیمارستان شهدای پارس آباد عمل جراحی سه دیسک گردن در خانم ۴۷ ساله با موفقیت انجام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جراح مغز و اعصاب بیمارستان شهدای پارس آباد ظهر سه شنبه در جریان انجام این عمل جراحی در پارس آباد اظهار کرد: دیسک گردن سبب فشار بر روی اعصاب گردنی و همچنین ایجاد یک واکنش التهابی و درد بسیار شدید می‌شود.

فضل الله کامرانی با اشاره به اینکه عمل جراحی دیسک گردن به عنوان یکی از حساس‌ترین نوع اعمال جراحی است، خاطرنشان کرد: عمل ۴ ساعته جراحی دیسک گردن بر روی خانم ۴۷ ساله با موفقیت انجام شد.

وی ادامه داد: در این بیمار که دچار عارضه درد شدید گردن و ضعف اندام فوقانی و مشکلات نخاعی شده بود سه عدد دیسک مصنوعی جایگزین دیسک‌های بیمار شد.

کامرانی با بیان اینکه جراحی دیسک گردن با امکانات و تجهیزات روز بیمارستانی انجام شد، افزود: بیمار با حال عمومی خوب و بعد از رفع علائم مرخص شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پارس آباد نیز با اشاره به انجام چنین اعمال جراحی در مراکز بزرگ دانشگاهی گفت: از آغاز حضور این جراحان در شهرستان بیمارستان شهدا پذیرای بیماران مراجعه کننده از شهرهای همجوار است.

سهند راست منش با اشاره به کاهش چشمگیر تعداد اعزامی‌ها از شمال استان به مرکز استان بیان کرد: روزانه بیماران زیادی تحت اعمال جراحی مختلف و موفق با تعرفه‌های دولتی در بیمارستان شهدا قرار می‌گیرند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010412

مهمترین اخبار ایران و جهان: