نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 20:25

شهرستان کنگان اواخر بهمن‌ماه میزبان رئیس جمهور خواهد بود

بوشهر- فرماندار کنگان گفت: در اواخر بهمن ماه شهرستان کنگان این افتخار را دارد که میزبان رئیس جمهور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی عصر چهارشنبه در مراسم آغاز دهه فجر در کنگان اظهار داشت: دهه فجر امسال با سنوات گذشته متفاوت است، چون دشمن بر این عقیده بود که در سال ۱۴۰۱ ایرانی‌ها جشن پیروزی انقلاب اسلامی خود را نمی‌بینند.

وی اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی زنده است و امسال جشن پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه‌تر و با برنامه‌های بهتر برگزار خواهیم کرد.

غریبی ادامه داد: در دهه فجر، طرح‌های قابل‌توجهی در حوزه‌های مختلف عمرانی با حضور استاندار بوشهر در شهرستان کنگان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرماندار کنگان گفت: در اواخر بهمن ماه شهرستان کنگان این افتخار دارد که میزبان حضور آیت الله رئیسی رئیس جمهور خواهد بود.

امام جمعه کنگان نیز ضمن تبریک چهل و چهارمین پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد امام جواد (ع) گفت: طبق سنتی که انسان در اعیاد به زیارت بزرگان مشرف می‌شود و ما امروز افتخار پیدا کرده ایم در ابتدای جشن‌های ملی و مذهبی به زیارت شهید انقلاب، شهید سید حسن هاشمی و دو شهید خوشنام شهرمان مشرف شده ایم که این اعیاد رو به این بزرگواران تبریک بگوییم.

حجت الاسلام محمود محمودی ادامه داد: حضورمان یک تجدید میثاق و تجدید پیمانی است با شهدا که لایزال راه آنها را ادامه بدهیم و این سنت را از امام المسلمین امام خامنه ای آموخته ایم که روز گذشته توفیق داشته اند به زیارت شهدا و امام شهدا رفته اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013712

مهمترین اخبار ایران و جهان: