نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 21:07

افزایش اعتبارات بنیاد شهید در بودجه ۱۴۰۲ در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی شد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: اعضای کمیسیون فرهنگی در جلسه امروز خود بر افزایش اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تاکید کردند.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران میهمان کمیسیون بود و گزارشی را از برنامه های کاری این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه آقای قاضی‌زاده توضیحاتی درباره تولید آثار فاخر و همچنین برنامه‌های فرهنگی این سازمان برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار کرد: در این جلسه اعضای کمیسیون ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود بر افزایش اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ تأکید کردند و رئیس بنیاد شهید نیز برای تداوم برنامه‌های فرهنگی این سازمان بر ضرورت افزایش اعتبارات تأکید داشت.

راستینه خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه اعضای کمیسیون پیشنهادات بودجه‌ای دستگاه‌های مرتبط با حوزه کاری کمیسیون را بررسی و برای ارائه به کمیسیون تلفیق بودجه جمع‌بندی کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1008512

مهمترین اخبار ایران و جهان: