نیوز سیتی!
13 خرداد 1402 - 11:44

اعلام محدودیت‌های ترافیکی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در کرمانشاه

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی روز چهاردهم خردادماه، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شهر کرمانشاه اعلام شد.

محمدرضا خشنودی، رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در توضیح محدودیت‌های ترافیکی مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در شهر کرمانشاهف اظهار کرد: فردا ساعت ۱۰ صبح مراسمی در مسجد جامع برگزار می‌شود که پلیس راهور وظیفه تأمین نظم و امنیت ترافیکی محل برگزاری مراسم و تسهیل رفت و آمد شرکت‌کنندگان را برعهده دارد.

وی ادامه داد: فردا در همان ساعات اولیه صبح از توقف وسایل نقلیه در اطراف مسجد جامع جلوگیری به عمل خواهد آمد و در صورت پارک خودرو با خودروبر به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح محدودیت از میدان آزادی به سمت سه‌راهی شهید نواب صفوی در خیابان شهید مدرس در هر دو مسیر رفت و برگشت اجرا خواهد شد و از تردد خودروها به سمت مسجد جامع جلوگیرها به عمل خواهد آمد که تا بعد از نماز ظهر ادامه دارد.

وی گفت: شهروندان برای سفرهای درون شهری خود در مورخه ۱۴ خردادماه برنامه‌ریزی داشته باشند و از بلوار کوهساری و خیابان آیت‌الله جلیلی به عنوان مسیر جایگزین استفاده کنند.

پایان پیام/پ

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1258597

مهمترین اخبار ایران و جهان: