نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 17:00

وزیر بهداشت: تخت های بیمارستانی کشور با افزایش 15 هزاربه 150 هزار تخت رسیده است

وزیر بهداشت و درمان از افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی تعداد کل تخت های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی رسیده است و تعداد مراکز جامع سلامت نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، بهرام عین‌اللهی عصر امروز مرکز جامع سلامت اسبفروشان در شهرستان سراب اظهار کرد: در ایامی قرار داریم که دل های همه متوجه امام خمینی رحمت الله است، پیش از انقلاب ما به عنوان یک کشور وابسته شناخته می شدیم و پس از انقلاب شاهد تحول عظیمی در بخش‌های مختلف و به خصوص در بخش بهداشت و درمان در سطح کشور هستیم.

وی با اشاره به هجمه های مختلف علیه کشورمان در طول سالیان متمادی گفت: با وجود اینکه از همان روزهای اول انقلاب شاهد هجمه‌های مختلف علیه کشور بودیم و تا امروز یک لحظه ما را آرام نگذاشتند و با وجود تحریم‌ها شاهد پیشرفت های متعددی در حوزه‌های سخت افزاری و به خصوص در بخش نظام سلامت هستیم.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی توانمندی‌های متخصصین داخلی در حوزه بهداشت و درمان را مورد توجه قرار داد و گفت : ما قوی ترین حوزه سلامت را در منطقه داریم.

عین اللهی افزود: با وجود این که جمعیت ما سه برابر شده است با توسعه خدمات حوزه سلامت ماافتخار خدمت رسانی به مردم عزیزمان را داریم.

وی ادامه داد: سیاست دولت مردمی، رسیدگی به محرومان و توجه به مناطق کم برخوردار است و در همین زمینه فعالیت‌های بسیار زیادی در تمامی استان‌ها و به خصوص در استان آذربایجان شرقی انجام شده است.

وی از افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی در سطح کشور خبر داد و گفت: با افزایش ۱۵ هزار تخت بیمارستانی تعداد کل تخت های بیمارستانی به ۱۵۰ هزار تخت بیمارستانی رسیده است و تعداد مراکز جامع سلامت نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته افزایش می یابد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان در زمان شیوع همه گیری کرونا گفت: در روزهای سخت کرونا با وجود تمام تحریم ها ما با فعالیت ۶ مرکز تولید واکسن جزو کشورهای پیشرو در بحث پیشگیری و درمان کرونا بودیم.

گزارش فارس حاکی است، مرکز جامع سلامت اسبفروشان در شهرستان سراب در زمین به مساحت ۶۲۰ متر مربع و با اعتبار پیش بینی شده ۱۰۰ میلیارد تومان مورد کلنگ زنی قرار گرفت.

پایان پیام/۶۰۰۱۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1271453

مهمترین اخبار ایران و جهان: