نیوز سیتی!
09 خرداد 1402 - 22:49

رسیدگی به ۵۱ فقره پرونده عرضه خارج از شبکه آرد در اردبیل

اردبیل- مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: ۵۱ فقره پرونده عرضه خارج از شبکه آرد از ابتدای سال تاکنون در تعزیرات حکومتی استان اردبیل مورد رسیدگی قرار گرفته است.

علی رحیمی آذر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تشدید بازرسی و نظارت بر نانوایی‌ها اظهار کرد: ۵۱ فقره پرونده عرضه خارج از شبکه آرد از ابتدای سال تاکنون در تعزیرات حکومتی استان اردبیل مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات به موقع رسیدگی شده و زمینه صدور آرا نیز فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در روز گذشته نانوایی متخلفی که اقدام به عرضه خارج از شبکه ۴۱ کیسه آرد دولتی کرده بود، شناسایی و محکوم به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی شد.

مدیرکل اداره تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: این گزارش بازرسی از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت تهیه و به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال شده بود که پرونده تخلف در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

رحیمی آذر ادامه داد: با تشدید نظارت‌ها در حوزه آرد و نان سعی شد تا از عرضه آرد خارج از شبکه به ویژه در نانوایی‌های سهمیه‌پز جلوگیری شود.

وی به فعالیت سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت در دریافت گزارش‌های مردمی اشاره کرد و افزود: به محض دریافت گزارش‌ها بازرسان تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل مورد نظر حاضر شده و حتی با بررسی موضوع برای متخلفان در محل حکم را صادر کرده و نسبت به پلمب واحدها و برخورد قانونی اقدام می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1250553

مهمترین اخبار ایران و جهان: