نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 14:41

واحد انتظامی در بخش «تازه کند» اردبیل مستقر خواهد شد

اردبیل- ‌معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل گفت: بر اساس مطالبه مردم و دستگاه قضایی واحد انتظامی یا مرزبانی در بخش «تازه کند» اردبیل مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف خدادادی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی استان اردبیل اظهار کرد: دادگاه حوزه قضائی بخش تازه کند با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به خدمات قضائی پس از پیگیری‌های بسیار، اخیراً افتتاح شد.

وی افزود: متأسفانه به دلیل برخی از مشکلات از جمله عدم استقرار واحد انتظامی و نیز با توجه به بعد مسافت آن با مرزبانی، مردم آن منطقه در انجام امورات قضائی خود با مشکلاتی روبرو هستند.

معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان اردبیل بیان کرد: بر اساس مطالبه مردم و دستگاه قضائی منطقه واحد انتظامی یا مرزبانی در این منطقه مستقر خواهد شد و دستگاه قضائی نیز این موضوع را تا رسیدن به نتیجه مطلوب به طور جدی پیگیری می‌کند.

سردار شاهین اسمعلی، فرمانده مرزبانی استان نیز با اذعان به وجود مشکلات در این حوزه قول مساعد برای پوشش موقت امورات مرتبط با حوزه قضائی را داد و افزود: امیدواریم این موضوع پس از پیگیری و انجام مکاتبات لازم از مرکز مبنی بر استقرار دائمی و رسمی واحد انتظامی، مشکلات در این حوزه نیز حل شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246853

مهمترین اخبار ایران و جهان: