نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 22:04

تخصیص اعتبار حداکثری برای ۱۰ طرح اولویت دار کرمانشاه تصویب شد

کرمانشاه- تخصیص اعتبار حداکثری برای ۱۰ طرح اولویت دار کرمانشاه در جلسه استاندار کرمانشاه و مجمع نمایندگان استان با جانشین و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه استاندار کرمانشاه و مجمع نمایندگان استان با جانشین و معاون سازمان برنامه و بودجه کشور چند توافق بزرگ برای تحول و پیشرفت استان انجام و مقرر شد که تخصیص اعتبار حداکثری برای ۱۰ طرح اولویت دار استان و تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبار مصوبات باقیمانده سفر رهبر معظم انقلاب در نظر گرفته شود.

در این نشست که محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و تمام اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، رایزنی لازم با رحیم ممبینی دستیار ویژه و جانشین رئیس سازمان و دکتر بابک افقهی، معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور صورت گرفت و توافقات مؤثری برای تحول مثبت در اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی، عمرانی و گردشگری استان انجام شد.

از جمله مقرر شد که ۱۰ طرح با اولویت استان با امضای استاندار و اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تهیه و جمع بندی شود و سازمان برنامه و بودجه کشور به صورت حداکثری برای تخصیص اعتبار این طرح‌ها اقدام کند.

تخصیص ۱۰۰ درصدی مصوبات باقیمانده از سفر مقام معظم رهبری به استان، دیگر توافق این نشست بود.

همچنین مقرر شد که سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص اعتبار طرح‌هایی که اکنون تخصیص آنها با مشکل مواجه شده، همراهی مؤثری داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013897

مهمترین اخبار ایران و جهان: