نیوز سیتی!
03 بهمن 1401 - 20:29

وحشت اشغالگران قدس از دکل دیده‌بانی حزب الله

برج دیده‌بانی که حزب الله در جنوب لبنان برپا کرده مسئولین امنیتی و شهرک نشینان صهیونیست را به شدت به وحشت انداخته است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم روزنامه یدیعوت احارانوت در گزارشی در این باره خبر داد، حزب الله یک برج دیده بانی را در مقابل شهرک شاتولا در الجلیل غربی در چند متری این شهرک برپا کرده است.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، برج دیده بانی حزب الله در پاسخ به اقدام ارتش اسرائیل در ایجاد دیوار سیمانی بلندی در مقابل شهر شاتولا واقع در جلیل غربی در طول مرز (فلسطین اشغالی) با لبنان برپا شده است.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: حدود یک ماه پیش بود که ارتش اسرائیل کار احداث این دیوار را در طول مرز با لبنان در نزدیکی شهرک آغاز کرد که حزب الله هم در پاسخ به آن یک برج دیده بانی دقیقا پشت این دیوار سیمانی بلند برپا کرد.

به اعتراف این رسانه عبری زبان، ارتش اسرائیل سال گذشته پروژه تقویت استحکامات امنیتی در امتداد مرز و به طول 140 کیلومتر آغاز کرد اما همزمان با احداث دیوار، حزب الله هم اقدام به برپایی برج دیده بانی می‌کند.

یدیعوت آحارانوت به نقل از مهاجران صهیونیست ساکن این شهرک صهیونیست نشین هم اعلام کرد، می‌توان صدای چکش و داد و فریاد اعضای حزب الله که تنها چند متر با مرز فاصله دارند را شنید، صدای آنها دیروز در تمام شهرک شنیده می‌شد.

به گفته خبرنگار این رسانه، اعضای حزب الله دیروز مشغول نصب سقف بر روی این برج حدودا 18 متری بودند و دقایقی هم برای استراحت و نوشیدن قهوه استراحت کردند.

در مقابل کامیون‌های اسرائیلی هم در سوی دیگر مرز مشغول خالی کردن بلوک‌های سیمانی با ارتفاع حدود 8 متری بودند که قرار است مانع دید از آن سوی مرز شود.

مهاجران صهیونیست ساکن شهرک شاتولا ضمن ابراز نگرانی و وحشت از حضور نزدیک حزب الله به آنها ادعا کردند، آنها می‌تواند هر لحظه به سوی ما تیراندازی کنند.

انتهای پیام/*

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 993697

مهمترین اخبار ایران و جهان: