نیوز سیتی!
11 بهمن 1401 - 15:53

بارش برف و باران برای کرمانشاه تا پایان هفته تداوم خواهد داشت

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش برف و باران برای کرمانشاه تا پایان هفته تداوم خواهد داشت.

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی هوای استان کرمانشاه امروز ابری همراه با بارش باران و برف، گاهی اوقات با وزش باد نسبتاً شدید و رعدوبرق خواهد بود.

وی افزود: این وضعیت با آبگرفتگی معابر عمومی، رواناب و سیلابی شدن مسیل‌ها نیز همراه خواهد بود و انتظار می‌رود بارش برف در گردنه‌های برفگیر و برخی مناطق سردسیر به شکلی نسبتاً سنگین نمود داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: در روز چهارشنبه به دلیل تضعیف شرایط ناپایدار، بارش غالباً پراکنده و بیشتر در نواحی غربی استان کرمانشاه متمرکز خواهد بود.

دولتشاهی بیان کرد: در روز پنجشنبه تحت تأثیر موج دیگری مجدداً و البته با شدتی کمتر از امروز، شاهد بارش برف و باران بخصوص در نیمه غربی استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: حداقل دمای هوا از فردا تا پایان هفته روندی کاهشی خواهد داشت و کاهش دما که شرایط را برای تشکیل مه بخصوص در اوایل روز فراهم می‌کند و در روزهای جمعه و شنبه محسوس‌تر خواهد بود.

به گفته، مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه هشدار سطح قرمز هواشناسی برای استان کرمانشاه تا پایان وقت امروز تداوم خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1010309

مهمترین اخبار ایران و جهان: