نیوز سیتی!
19 دی 1401 - 15:32

سرمربی چادرملو: یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها به نام ما خورده/ هوادار تیمی غیرقابل پیش‌بینی است

سرمربی تیم فوتبال چادرملو گفت:یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها به نام ما خورده چون هوادار تیم بسیار خوبی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سعید اخباری در نشست خبری پیش از مسابقه با هوادار تهران در جام حذفی اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین قرعه‌ها به نام ما خورده است، چون هوادار تیم بسیار خوبی است و تلفیقی از بازیکنان جوان  و باتجربه دارد. تیم غیرقابل پیش‌بینی است و تاکتیک‌های متعددی اجرا می‌کند. سرمربی دارد که در سه سال اخیر دو بار قهرمان جام حذفی شده است. الهامی از دوستان خوبم است. خیلی وقت‌ها در روزهای سختی که داشتم به دوستان آرامش می‌داد. فکر نمی‌کردیم در جام حذفی با هم روبه‌رو شویم. امیدوارم فردا خوب درس پس بدهم.

وی در مورد شناختش از تیم هوادار و احتمال اینکه شگفتی‌سازی دارید، گفت: جام حذفی شانسی برای تیم‌هایی است که از رده‌های پایین‌تر هستند مثل تیم ما و همینطور تیم‌های لیگ دو. این شانس هم وجود داشته که گاهی این تیم‌ها به رده‌های بالاتر صعود کرده‌اند. رقابت سختی برای هر دو تیم خواهد بود. برای هوادار هم فردا بازی آسانی نخواهد بود. همه لیگ‌های تیم برتری که با تیم‌های پایین‌تر برخورد می‌کنند کار سختی دارند.

وی افزود: سازمان لیگ در مورد برگزاری جام حذفی تیم‌های لیگ برتری میزبان اعلام می‌کند. اما بهتر بود برای جذابیت بیشتر مسابقات کاری که کشور آلمان انجام داد را انجام بدهد. ما در مرحله قبل یک تیم را حذف کرده‌ایم و به این مرحله رسیده‌ایم. بهتر است برای تعیین میزبان قرعه‌کشی انجام می‌شد. اینکه این امتیاز برای تیم‌های لیگ برتری وجود دارد تبعیض‌آمیز است. فردا بازیکنان ما شانس دارند که دیده شوند. بارها در جام حذفی اتفاق افتاده که بازیکنی از لیگ‌های پایین مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کرده‌اند و حریفی از آنها خوشش آمده و آنها را جذب کرده است و سرنوشت یک بازیکن تغییر پیدا کرده است. ما هم فردا با توجه به فرصت‌هایی که داشتیم و تمرینات خوبی که انجام دادیم بازی تاکتیکی خواهیم کرد. با تیم سختی بازی داریم که چغر است. سرمربی باهوشی هم دارد. سعی می‌کنیم بازی خوبی از کار دربیاید.

وی در مورد اینکه بازیکنی از تیم  شما پیشنهاد لیگ برتری دارد، اظهار داشت: دو بازیکن به نام حجت صدقی که از سپاهان جذبش کردیم و علی طاهران از تیم شهر خودرو. دو تیم خصوصی و دو تیم صنعتی نقل و انتقالات را برای تیم‌ها سخت کرده‌اند. ما هم تیم صنعتی هستیم اما بودجه‌مان محدود است. در قالب بودجه سعی می‌کنیم افدامان را پیاده کنیم و بازیکنان نیز که در قالب تاکتیکی‌مان هستند را بگیریم اما این تیم‌ها کار را با ارقامی که به بازیکنان پیشنهاد می‌کنند مشکل کرده‌اند. خیلی سخت است جذب یکسری از بازیکنان. با این حال خیلی در قید و بند این مسائل نیستیم سعی می‌کنیم بازیکنان با انگیزه‌تر و آنها که تشنه بازی کردن هستند را جذب کنیم. بله، بازیکنان ما هم پیشنهاد لیگ برتری هم دارند. گودرز داودی تیم نفت مسجد سلیمان، سه بازیکن دیگرمان هم پیشنهاد لیگ برتری دارند. با حفظ منافع باشگاه سعی می‌کنیم بازیکنانمان را از مسیر پیشرفت‌شان دور نکنیم چون بازیکنی که پیشنهاد لیگ برتری را داریم کمکش می‌کنیم اما با حفظ منافع باشگاه.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 965553

مهمترین اخبار ایران و جهان: