نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 16:19

اجتماع دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در بیله‌سوار برگزار می‌شود

بیله‌سوار_مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار گفت: دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی شهرستان بیله‌سوار به مناسبت دهه فجر تجمع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محسن پور ظهر دوشنبه در جمع مدیران، مربیان و معاونین پرورشی مدارس از اجتماع دانش‌آموزان دهه هشتادی و نودی با عنوان یاوران انقلاب، فجرآفرینان نوجوان خبر داد و اظهار کرد: این برنامه فاخر دانش آموزی به صورت کاملاً خودجوش توسط دانش‌آموزان با حضور اولیا آنان و با همکاری ادارات، نهادها و ارگان‌های فرهنگی شهرستان بیله‌سوار در محل مصلی حضرت امام (ره) در ایام الله دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: شعار محوری دهه فجر امسال با عنوان «ایران استوار ؛۴۴ سال افتخار» نامگذاری شده است که بنا بر تصمیم کمیته دانش آموزی و فرهنگیان گرامیداشت دهه مبارک فجر، امسال به صورت کاملاً ابتکاری در تمامی مدارس در کنار شعار اصلی دهه مبارک فجر، شعار " «فجر علوی؛ مدرسه قوی_ایران قوی» استفاده خواهد شد.

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار در ادامه با اشاره به برنامه‌های مختلف پیش‌بینی شده در این ایام، تصریح کرد: محوری‌ترین برنامه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار در این ایام، تاکید بر برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت جهاد تبیین است.

محسن پور در ادامه از برگزاری یادواره‌های شهدای دانش آموز و فرهنگی در کلیه مدارس منطقه در این ایام خبر داد و افزود: در راستای کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید استان اردبیل و طرح ملی لاله‌های روشن، مراسم یادواره شهدا با شعار «هر مدرسه یک یادواره» برگزار خواهد شد.

میلاد آزادمرد، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار نیز در این جلسه ضمن تشریح برنامه‌های مختلف ایام الله دهه مبارک فجر، از اجرای ویژه برنامه «جشن انقلاب» در تمامی مدارس منطقه خبر داد و افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد که دانش‌آموز محوری و ایجاد شور و نشاط دانش آموزی در مدارس مورد تاکید است.

وی در ادامه از اجرای مراسم اعتکاف دانش‌آموزی، پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی، مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان، اداره یک روزه مدرسه با شوراهای دانش آموزی و نیز افتتاح یک باب نمازخانه هنرستان کاردانش نرگس و سالن ورزشی سرپوشیده دهستان بابک از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بیله‌سوار در ایام الله دهه مبارک فجر امسال است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1007953

مهمترین اخبار ایران و جهان: