نیوز سیتی!
28 آذر 1401 - 22:09

تاج: شاید بخواهید کی‌روش را له کنید!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر می‌گویید در زمان حضور اسکوچیچ با کی‌روش مذاکره کرده‌ایم مدارکش را به مردم نشان دهید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی تاج در مورد اینکه مدارکی وجود دارد که با کی‌روش در زمان اسکوچیچ مذاکره‌هایی صورت گرفته گفت: این ها را به من نه، به مردم نشان بدهید. من نه دیده‌ام، نه شنیده‌ام، اگر سراغ دارید به مردم نشان بدهید.

وی در مورد بیانیه فدراسیون فوتبال علیه اسکوچیچ که پیگیرد قانونی خواهد داشت گفت: ادعاهایی توسط من برای یک نفر علیه یک نفر در کشور دیگری صورت می‌گیرد. پرسپولیس زمانی که باشگاه النصر از او شکایت کرد آن زمان من در فدراسیون فوتبال هم مسئولیتی نداشتم. من استوری گذاشتم و گفتم به عنوان نایب رئیس AFC این مساله درست نیست ولی من با همین استوری به کمیته انضباطی AFC و فیفا و دادگاه عالی ورزش کشیده شدم. آیا حرف بدی زده بودم؟ ولی آنجا النصر به AFC شکایت کرد و بعد حرفم را شنید ولی رایی صادر نکرد اما آنها رفتند از من و پرسپولیس به دادگاه عالی ورزش شکایت کردند که من و پرسپولیس وکیل‌های جداگانه گرفتم و حتی علیه AFC هم شکایت کردند که در آنجا هم رای به نفع ما صادر کردند. بنابراین می‌توان پیگیری حقوقی کرد اگر هم بخش حقوقی ما شکایت کرده باشد کار غیر قانونی انجام نشده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درمورد اظهارات برخی بازیکنان درخصوص نگه داشتن کی‌روش در تیم ملی، خاطرنشان کرد: من کی‌روش را حفظ می‌کنم یا فلان مربی را می‌آورم، من که با بازیکنان چند روز بودم و می‌دانم که مثلاً آزمون نمی‌تواند مربی را نگه دارد.

تاج در مورد اینکه تیم ملی نتیجه خوبی در جام جهانی نگرفت گفت: تیم ملی با هیچ دوره‌ای در این دوره قابل مقایسه نبود و همه تلاش‌ها برای عادی‌سازی فضای مسابقه بود و یکسری از داخل و خارج و دوستی مثل شما یا دشمنی در جایی دیگر و... شرایط عادی نبود. در مثالی در عربی می‌گویند درک کردنی هست، اما وصف کردنی نیست. خیلی‌ها می‌دانند در داخل و خارج چه افرادی علیه تیم ملی کار می‌کردند.

وی افزود: من نیامده‌ام از مربی دفاع کنم و نه احساسی حرف بزنم. شاید بخواهید کی‌روش را له کنید. من انتظار باخت سنگین مقابل انگلیس را نداشتم و از مردم هم عذرخواهی کردم. مگر می‌شود بگویم که بد نتیجه گرفته‌ایم و عذرخواهی هم نکنیم؟ اگر بخواهیم مسائل را باز کنیم که هیچ اگر قابل درک است که.... دروازه‌بان تیم ملی در آغاز مسابقه مصدوم شد و دروازه‌بان تعویض شد و همه ما انتظار دیگری داشتیم.

وی تصریح کرد: چه اتفاقی افتاد که ما به انگلیس باختیم و بد هم باختیم، اما هرچه از زمان بازی گذشت بهتر شدیم و دو گل هم به انگلیس زدیم. در نیمه دوم 3 بر 2 باختیم و دوبار هم توپ را به میله زدیم!

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: شرایط عادی نبود در بازی با انگلیس اما 4 روز بعد بحث‌هایی بین مدیران و بازیکنان پیش آمد و خودشان به نتیجه رسیدند که اتفاقات خوبی نبوده است، اما مقابل ولز بازی قابل قبولی انجام دادیم؛ حتی با آمریکا که بازنده شدیم تیم ملی ایران بازی کرد. تا دقیقه 99 هم آماده صعود بودیم و نصف قدم تا صعود فاصله داشتیم حتی به داور برای یک پنالتی اعتراض کردیم. گفت اگر هم پنالتی بود هم وقت تمام شده است و این حرف داور حرف درستی بود.

تاج در مورد اینکه تیم ملی مدیر فنی دارد یا خیر، گفت: خیر؛ کی‌روش خودش فنی است و ما در 2018 هم نداشتیم و در بازی‌های اسکوچیچ هم مدیر فنی نداشتیم.

وی در مورد اینکه چرا سرمربی تیم ملی انتخاب نمی شود، گفت: خیلی تیم‌ها مثل قطر که میزبان مسابقات هم بود خوب هم نتیجه نگرفت، اما قطر و عربستان هم بعد از باخت هم سرمربی تیمشان را عوض نکردند. عربستان هم مثل ما باخت. ما هم به همین قهرمان جهان یک بر صفر بازنده شدیم و ولز را بردیم و این‌ها را کنار هم برای چی می‌گذارید؟ می‌خواهید کی روش را بکوبید؟ صدا و سیما ملی است، نه میلی که میل شما بکشد یا نه!

 

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 920809

مهمترین اخبار ایران و جهان: