نیوز سیتی!
16 آذر 1401 - 15:14

انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۴۴ فقره سرقت در سیستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح و کشف ۴۴ فقره سرقت در شهرستان زابل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در اجرای طرح پیشگیری از سرقت و در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه منزل، احشام، مغازه، موبایل و خودرو در شهرستان زابل، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس این انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و با استفاده از شگردهای پلیسی، یکی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات شهرستان زابل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه  کرد: این سارق پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 31 فقره سرقت احشام، 4 فقره سرقت گوشی تلفن همراه، یک فقره سرقت مغازه، 5 فقره سرقت وسیله نقلیه و 3 فقره سرقت منزل در نقاط مختلف شهرستان زابل با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف کرد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به دستگیری 3 همدست متهم که از سارقان تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بودند خاطر نشان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودروی سواری که سارقان در سرقت از آنها استفاده می کردند توقیف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی از شهروندان خواست مراقبت‌های لازم در خصوص پیشگیری از سرقت را به عمل آورده و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 900697

مهمترین اخبار ایران و جهان: