نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 11:27

جهاد تبیین در اولویت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی قرار گیرد

کرج- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت نوآوری و خلاقیت در کارهای فرهنگی تأکید کرد، افزود: جهاد تبیین یک دغدغه مهم برای مدیران باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ولی پوری صبح سه‌شنبه در چهارمین جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان البرز ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم سرافراز استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم نشانه‌ی علاقه‌ی مردم به دین و ملیت خود است.

وی افزود: مردم در نقاط مختلف استان به نیابت از شهدا به خیابان‌ها آمدند و فتنه‌های دشمنان ایران اسلامی را محکوم کردند تا با حضور حداکثری خود پیام تجدید میثاق با نظام جمهوری اسلامی را به دنیا مخابره کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز بر ضرورت نوآوری و خلاقیت در کارهای فرهنگی تأکید کرد، افزود: جهاد تبیین یک دغدغه مهم برای مدیران باشد.

وی بیان کرد: اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر در راستای جهاد تبیین برای هادیان سیاسی، برگزاری رزمایش‌های فرهنگی و… از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده بود.

ولی پوری با بیان اینکه نیازمند نوآوری و توسعه کارهای فرهنگی در استان هستیم، گفت: قرارگاه تبیین با رویکرد امیدآفرینی شکل گرفته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1037497

مهمترین اخبار ایران و جهان: