نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 17:14

برگزاری جشن پیروزی انقلاب در قائم‌شهر + عکس

جشن بزرگ انقلاب به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر در جاده سلامت خیابان کارگر به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با حضور پرشور جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، جشن بزرگ انقلاب به همت شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر در جاده سلامت خیابان کارگر و با حضور پرشور جمع کثیری از شهروندان برگزار شد.

این جشن با حضور مهندس مولایی قرا فرماندار، کاظم علیپور شهردار، جعفر احمدی رئیس، مفید اسماعیلی، حامد ابراهیمی،صادق برزویی، رضا خانی و جمع زیادی از شهروندان قائم شهر اجرا شد، با برنامه های مختلفی همانند موسیقی شاد سنتی و مازندرانی، طنز و برنامه آتش بازی و نورافشانی و با اهدا جوایز همراه بود.

در این جشن مولایی قرا فرماندار، کاظم علیپور شهردار و جعفر احمدی رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر، دقایقی را با شهروندان در خصوص خلق حماسه تاریخی راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن مردم همیشه در صحنه قائم‌شهر و پروژه‌های مورد افتتاح در دهه مبارک فجر و همچنین برنامه‌های پیش روی شورای اسلامی شهر و شهرداری قائم‌شهر به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

پایان پیام/ج

منبع: فارس
شناسه خبر: 1036453

مهمترین اخبار ایران و جهان: