نیوز سیتی!
28 اسفند 1401 - 19:53

بازسازی برند سرمایه‌گذاری شهری تبریز!

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز گفت: سازمان سرمایه گذاری بدنبال بازسازی برند سرمایه‌گذاری در شهر تبریز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا خلیلی مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری شهردار تبریز در حاشیه جلسه کمیته کارشناسی سرمایه‌گذاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سازوکار و نوع نگاه به مقوله سرمایه‌گذاری شهری هم از سوی سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی و هم از سوی شهروندان تغییر کند.

وی ادامه داد: تبریز بعنوان خاستگاه سرمایه گذاری کشور تجربه های مختلفی را در حوزه سرمایه گذاری تجربه کرده است و درصدد این هستیم تا در سال آتی با برگزاری رویدادهای مختلف همچون همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ و همکاری تنگاتنگ با بخش خصوصی نام و نشان جدید و موفقی از سرمایه‌گذاری را به نمایش بگذاریم.

خلیلی همکاری عموم شهروندان و توجه به مشارکت در همه عرصه های اقتصاد شهری را لازم دانست و گفت: سرمایه‌گذاری شهری با رشد اقتصاد در شهر امکان پذیر خواهد شد و حتی رشد اقتصاد یک محله بر وجه کلان سرمایه‌گذاری در شهر بی‌تاثیر نخواهد بود.

وی توجه بر بخش مشارکت‌های مردمی سازمان را نقطه قوتی برای بازسازی برند سرمایه‌گذاری شهر تبریز دانست و عنوان کرد: طرح های خودگردان و مشارکت های خرد در عرصه سرمایه‌گذاری برای تحقق سرمایه‌گذاری‌های کلان بی‌شک جایگاه سرمایه‌گذاری شهری را متفاوت و قابل اطمینان‌تر نشان خواهد داد.

وی برخورد مناسب با سرمایه‌گذار و شفاف‌سازی در قراردادها و راهبرد پنجره واحد سرمایه‌گذاری را از دیگر اقدامات لازم برای تغییر در حوزه سرمایه‌گذاری شهری دانست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1100953

مهمترین اخبار ایران و جهان: