نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:32

القاء ناامیدی با به‌چالش کشیدن اقتصاد کشور/دولت با برنامه عمل کند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دشمن با به‌چالش کشیدن موضوعات اقتصادی به دنبال القاء نا امیدی در کشور است، گفت: انتظار می‌رود دولت در این خصوص با برنامه عمل کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه شهر سمنان به میزبانی مصلی این شهر، ضمن بیان اینکه دشمن که گزینه‌های نظامی را برای براندازی جمهوری اسلامی ناکارآمد می‌داند می‌کوشد تا به هر طریق ممکن ملتی را به زانو درآورد، ابراز داشت: دشمن با برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده در اتاق‌های فکر خود اقتصاد کشور را نشانه رفته تا از این طریق بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وی ضمن بیان اینکه دشمن با هدف ضربه زدن به اقتصاد کشور می‌کوشد تا بذر یاس و ناامیدی را در جامعه بپاشد، افزود: از دولت انتظار می‌رود در مقابل این حربه دشمن با برنامه‌ریزی عمل کرده و این نقشه و توطئه دشمن را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه خوشبختانه تاکنون دولت سیزدهم در کنترل و مهار تورم عملکرد قابل قبول و مطلوبی داشته است، ابراز داشت: همین موضوع خشم دشمن را برانگیخته و برای ناامید کردن مردم به ویژه جوانان لحظه‌ای دست از کار نمی‌کشد لذا این مهم می‌طلبد تا برنامه‌های رونق اقتصادی دولت سیزدهم با قدرت بیشتری تداوم یابد.

مطیعی ضمن بیان اینکه دولت سیزدهم در حوزه سرمایه گذاری نیز ورود خوبی داشته است، در ادامه تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم علیرغم تحریم‌ها در حوزه اشتغال، رونق تولید، جذب سرمایه گذاری و تجارت خارجی شاهد پیشرفت‌های خوبی در کشور هستیم.

وی ضمن تاکید بر اینکه دولت با تأکیدات رهبر معظم انقلاب توانست تورم را با برنامه‌ریزی مهار کند، افزود: اجرای برنامه‌های کوتاه مدت برای عرضه کالاهای اساسی با نرخ مصوب و ثابت دیگر اهداف مهمی که دولت در این راستا برای آن تلاش می‌کند تا دغدغه مهم مردم پیرامون گرانی‌ها رفع شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1070053

مهمترین اخبار ایران و جهان: