نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:21

امام جمعه قشم: دعاهای امام سجاد نشانگر اوج بندگی است/ جهاد تبیین باید رنگ توحیدی داشته باشد

امام جمعه قشم گفت: یکی از بزرگترین سنت های ما دعاهای امام سجاد (ع) و نشانه اوج بندگی در صحیفه است و روش محتوای آن خیمه ای برای جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند در دوازدهمین کنگره امام سجاد (ع) که در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار شد ضمن خیر مقدم مدعوین حاضر در کنگره، اظهار داشت: جهاد تبیین باید رنگ و بوی توحید داشته باشد و از طرفی برای آرمان های انقلاب باشد و هم دشمن را بشناساند و راهکار های مقابله با آن را به ما عرصه کند.

وی افزود: جهاد تبیین کار انقلابی و دست جمعی است که در حوزه بیان آرمان های انقلاب و دستاوردهای آن نه بصورت عادی و خطبه خوانی بلکه بصورت جهاد گونه علمی و عملی و میدانی صورت می پذیرد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه حضور فرد فرد جامعه و همه آحاد را در این جهاد می طلبد، یاد آور شد: البته جهاد تبیین سلاح می‌خواهد و آن سلاح کتاب، سنت و دستاورد های نظام است.

حجت‌الاسلام حاجبی ادامه داد: یکی از بزرگترین سنت های ما دعاهای امام سجاد (ع) در صحیفه است که روش، محتوا آن خیمه ای برای جهاد تبیین می باشد.

وی اظهار کرد: در جنگ ترکیبی دشمن قطعا پشتیبانی امام سجاد (ع) و ائمه هدی علیهم السلام در دفاع از نظام ولایی همراه ما خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066997

مهمترین اخبار ایران و جهان: