نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 17:45

۵۰ هزار مسافر توسط حمل و نقل عمومی استان سمنان جابجا شدند

سمنان- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان سمنان از جابجایی نزدیک به ۵۰ هزار نفر مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا طحان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان از جابجایی نزدیک به ۵۰ هزار نفر مسافر در طرح نوروزی ۱۴۰۲ در سراسر استان سمنان خبر داد و بیان کرد: ۳۰ هزار و ۷۷۰ نفر از این تعداد توسط اتوبوس جابجا شدند.

وی با بیان اینکه سهم خودروی حمل و نقل عمومی از این جابجایی مسافران ۱۳ هزار و ۵۷۷ نفر و سهم مینی بوس حدود چهار هزار و ۸۰۰ نفر بوده است، افزود: با تشدید نظارت‌ها در سال جاری شکایات بخش مسافری با روند کاهشی همراه بوده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان سمنان با بیان اینکه در ایام نوروز ۲۷ هزار و ۶۰۰ بلیط پیش فروش شد، تاکید داشت: سه پایانه مسافربری و ۳۲ شرکت مسافری داخلی رند جابجایی مسافران نوروزی را بر عهده داشتند.

طحان افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و پیشنهاد خود را در خصوص خدمات بخش حمل و نقل مسافر، رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر، شرکت‌های مسافربری و یا تأخیر در مبدا و حین سفر بین شهری را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره‌کل اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138453

مهمترین اخبار ایران و جهان: