نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 07:38

اقامت بیش از ۲۰ میلیون مسافر نوروزی در مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران گفت: اقامت نوروزی در استان از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه امسال به ۲۰میلیون و ۳۳۱هزار و ۹۹۰ نفر نفر شب با میانگین چهار شب اقامت رسید.

مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران درباره اقامت نوروزی گردشگران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: اقامت نوروزی از ۱۶ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین ماه امسال به ۲۰میلیون و ۳۳۱هزار و ۹۹۰ نفر نفر شب با میانگین چهار شب اقامت رسید.

وی با اشاره به انجام یک‌هزار و ۳۵۰ بازدید از اماکن گردشگری و اقامتی مازندران، افزود: از این تعداد ۱۴۵ فقره تذکر و ۶۰ فقره اخطار کتبی بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: میزان بازدید از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان نیز در این مدت به ۱۰ میلیون و ۶۲۱هزار و ۴۷۲ نفر رسید.

حسنی یادآور شد: تعداد شکایات دریافتی از سامانه ۰۹۶۲۸ به ۴۸ فقره رسیده که همه شکایات بررسی و به نتایج آن به شاکیان اعلام شد.

وی با تقدیر از تلاش همه دست‌اندرکاران ستاد تسهیلات سفر، گفت: امسال باوجود اینکه با سیل جمعیت مواجه بودیم اما توانستیم خدمت‌رسانی خوبی برای مسافران نوروزی داشته باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1128509

مهمترین اخبار ایران و جهان: