نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 10:52

حوادث جاده‌ای استان بوشهر ۲۳ فوتی و ۲۱۱ مصدوم در پی داشت

بوشهر- رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، حوادث جاده‌ای استان بوشهر ۲۳ فوتی و ۲۱۱ مصدوم در پی داشت.

سرهنگ صادق مزارعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس در استان بوشهر همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفندماه آغاز شد.

وی با اشاره به انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس برای کنترل ترافیک و جلوگیری از حوادث جاده‌ای خاطرنشان کرد: پلیس راه استان بوشهر به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت به مردم است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر اضافه کرد: ۶۲۱ فقره حادثه جاده‌ای در استان بوشهر طی این مدت رخ داد که نسبت به سال قبل دارای افزایش ۶۳ درصدی است.

کاهش فوتی‌ها

وی با اشاره به اینکه ۴۶۸ مورد تصادف خسارتی در استان رخ داده است بیان کرد: ۲۱ تصادف فوتی در محورهای مواصلاتی استان بوشهر ثبت شده که نسبت به نوروز سال قبل ۱۷ درصد افزایش یافته است.

مزارعی با اشاره به اینکه ۲۳ نفر در تصادفات جاده‌ای استان بوشهر جان باخته‌اند ادامه داد: فوتی‌های تصادفات جاده‌ای استان بوشهر ۲۳ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

وی اضافه کرد: در این ایام ۱۳۲ مورد تصادفات جرحی در استان ثبت شده که در این حوادث ۲۱۱ نفر مصدوم شدند که ۲۱ درصد نسبت به نوروز گذشته افزایش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1124497

مهمترین اخبار ایران و جهان: