نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:45

«مهار تورم، رشد تولید» زمینه ساز اقتصاد قوی خواهد شد

امام جمعه سنندج گفت: مهار تورم و رشد تولید اقتصاد قوی ایران اسلامی را تحقق می‌بخشد و مشکلات اقتصادی را رفع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جاری که در سالن پیامبر اعظم استانداری برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری امسال با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» رسالت همه مسئولین را در تحقق این شعار سنگین کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این پیام نقشه راه و کارسازی در مسیر رفع مشکلات کشور و حرکت به سوی رشد و توسعه بیشتر ایران است.

امام جمعه سنندج افزود: اگر همه مسئولان در راستای اجرای این شعار تلاش کنند، بسیاری از ضعف‌ها و کم‌وکاستی‌هایی که امروز در جامعه وجود دارد برطرف خواهد شد.

ماموستا رستمی تاکید کرد: جهاد تبیین در زمینه تحقق شعار سال مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: ایجاد زیرساخت‌های توسعه به ویژه در حوزه اشتغال با راه‌اندازی واحدهای تولیدی باید به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: باید با استفاده از ظرفیت جامعه نخبگان، دعوت از سرمایه‌گذاران، استفاده از ظرفیت نیروی جوان و کارآمد و توجه بیشتر به ظرفیت‌های طبیعی و مرز سهم کردستان در تحقق شعار سال را به نحو احسن انجام دهیم..

وی افزود: مهار تورم و رشد تولید اقتصاد قوی ایران اسلامی را تحقق می‌بخشد و مشکلات اقتصادی را رفع خواهد کرد.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه بهره‌گیری از ظرفیت جوانان به عنوان موتور محرکه جامعه باید در اولویت مسئولان قرار گیرد، افزود: ایران دارای ظرفیت‌های زیادی است که باید در مسیر شکوفایی و بهره‌گیری از آنها برنامه‌ریزی‌های اصولی و تلاش جهادی صورت بگیرد.

ماموستا رستمی در ادامه به بالابودن نرخ تورم در استان و افزایش قیمت کالاها در بازار اشاره کرد و گفت: نظارت بر بازار عرضه در سالجاری بیشتر و بسترهای لازم حمایت از واحدهای تولیدی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق برنامه‌های دولت سیزدهم برای رفع مشکلات در گرو همراهی همیشگی مردم خواهد بود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1112058

مهمترین اخبار ایران و جهان: