نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 22:48

راز پنالتی سیدحسین حسینی لو رفت/ غلامی: نوشته نشده که برنده دربی قهرمان لیگ می‌شود

مدافع تیم فوتبال استقلال در خصوص دلیل پنالتی زدن دروازه‌بان این تیم قابل هوادار توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، عارف غلامی پس از برتری 6 بر یک استقلال مقابل هوادار اظهار داشت: خدا را شکر. در طول فصل تجربه چشیدن چنین نتیجه‌ای را نداشتیم و خدا را شکر می‌کنم بچه‌ها، کادر فنی و همه اعضای تیم کمک کردند تا یک نتیجه خیلی خوب به دست آوریم.

وی در مورد اینکه استقلال با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفت اما در نیمه دوم 6 گل به ثمر رساند که سابقه نداشته است، گفت: هوادار تیم سازماندهی شده‌ای بود. یک نیمه خیلی برای گلزنی تلاش کردیم اما متدسفانه نشد. همانگونه که پیش از این گفته بودم بازی 90 دقیقه به اضافه وقت‌های اضافی است. تا پایان وقت‌های اضافی برای بردن تلاش می‌کنیم از این موضوع نیز نگذاریم که هواداران امروز برای استقلال سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده تشویق کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به همین شکل حمایت کنند تا به  نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد حضور پدرش در ورزشگاه عنوان کرد: چند وقت قبل بود که پدر من برای اولین‌بار به استادیوم آمد و خیلی به او خوش گذشت اکنون هر 2-3 هفته یکبار در خدمتش هستیم. هر دفعه هم که آمده برده‌ایم.

غلامی در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل پرسپولیس و اینکه از میان برنده دربی و سپاهان یک تیم قهرمان خواهد شد، توضیح داد: اصلاً نوشته نشده که برنده دربی صددرصد قهرمان لیگ خواهد شد اما بردن این مسابقه از لحاظ بالا بردن روحیه در ادامه مسیر تأثیرگذار است.

وی درباره اتفاقی که در صحنه قبل از پنالتی زدن سیدحسین حسینی رخ داد، عنوان کرد: سوتفاهمی پیش آمده بود. خود ساکت الهامی بازیکنان ما را می‌شناسد. سیدحسین حسینی به خاطر از بین رفتن کلین‌شیتش ناراحت بود و بچه‌ها می‌خواستند قبل از دربی روحیه مضاعفی به او بدهند. ما اشتباه نکردیم اما اگر سوبرداشتی شده یا ناراحتی پیش آمده شخصاً از الهامی، تمام بازیکنان هوادار و مسعود شجاعی عذرخواهی می‌کنم. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152058

مهمترین اخبار ایران و جهان: