نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 19:38

برگزاری ۵۸ ویژه برنامه در ایام دهه کرامت در کردستان

سنندج - دبیر اجرایی کاروان زیر سایه خورشید در کردستان از برگزاری ۵۸ برنامه ویژه همزمان با حضور بیرق رضوی و سفیران آستان مقدس به استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد امیریان عصر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کاروان زیر سایه خورشید از ۶ لغایت ۱۱ خرداد مهمان مردم کردستان است و در طول این چند روز ۵۸ ویژه برنامه برگزار می‌شود.

وی افزود: از ساعاتی پیش و با ورود بیرق متبرک رضوی شاهد آزادی پنج نفر از زندانیان جرایم غیر عمد در سنندج بودیم.

امیریان اظهار کرد: به برکت ورود بیرق متبرک رضوی همچنین ۸۰ سرباز مرخصی چند روزه رفتند.

وی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در کردستان، امام جمعه سنندج و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار کردستان و تجلیل از خانواده شهید بامدی از برنامه‌های اولین روز حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان خواهد بود.

امیریان خاطرنشان کرد: بازدید از مرز باشماق و رساندن پیام امنیت پایدار کردستان به همه ایرانیان، حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در لشکر ۲۸ پیاده کردستان و برگزاری مراسم سان نیروهای مسلح، دیدار با دراویش «کسنزانی» در مریوان، جشن تکلیف در دهگلان، سرکشی از کارگاه کارآفرین، حضور در مناطق محروم و سرکشی از خانواده‌های محرومان در روستاهای محروم «ویهج» و «گنداب» قروه، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم میلاد حیدری در قروه از دیگر برنامه‌های این کاروان معنوی است.

وی افزود: سرکشی از خانواده شهدا، بیمارستان امام حسین بیجار و روستای «پیرتاج»، حضور در امامزاده هاجر خاتون (س) سنندج، سرای سالمندان، جشن تکلیف مدارس سنندج، تجلیل از بانوان فرهیخته از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1242358

مهمترین اخبار ایران و جهان: