نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 19:21

امنیت کامل برای حضور زائران اربعین در کردستان فراهم است

سنندج - فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امنیت کامل برای حضور زائران اربعین در کردستان فراهم است و انتظار داریم مشکلات زیرساخت های راه، راه آهن و فرودگاه کردستان رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی عصر امروز در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در سنندج اظهار کرد: در بخش امنیت زائران مشکل خاصی نخواهیم داشت.

وی افزود: نیروهای سپاه بیت المقدس کردستان علاوه بر امنیت در خصوص اسکان و درمان هم به زائران خدماتی ارائه خواهند کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انتظار داریم راه آهن کردستان تا موعد اربعین حسینی افتتاح شود تا بخشی از دغدغه‌های زائران برای رسیدن به کردستان رفع شود.

سردار حسینی با نارضایتی از وضعیت فرودگاه سنندج اظهار کرد: باید فرودگاه از این وضعیت خارج شود چرا که پروازها قابل قبول نیست و هفته‌ای یک پرواز در شأن مردم کردستان نیست.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون جاده مریوان منتهی به مرز باشماق مشکل دارد و مسیرهای شمال به جنوب استان نیز با مشکلات بسیاری مواجه است که رفع مشکلات آنها در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: پست‌های اورژانس و پلیس راه بین راهی در مسیر جدید مریوان وجود ندارد که باید برای استقرار این موارد اقدام شود.

سردار حسینی همچنین بر افزایش تعداد گیت های ورود و خروج زائران در پایانه مرزی باشماق تأکید کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1263714

مهمترین اخبار ایران و جهان: