نیوز سیتی!
22 بهمن 1401 - 14:21

حضور استبکارستیز مردم زلزله زده خوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ارومیه - امروز همزمان با جشن انقلاب با وجود سرمای هوا و مشکلات ناشی از زمین لرزه مردم ولایتمدار و غیور خوی با حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد استکبارستیزی سر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر با وجود مشکلات متعدد ناشی از زلزله و سرمای شدید هوا مردم ولایتمدار و انقلابی خوی پیر و جوان، زن و مرد در صفوف فشرده و حضور باشکوه و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت کردند تا ثابت کنند پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

حضور استبکارستیز مردم زلزله زده خوی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

از اولین دقایق امروز خیابان‌های شهرستان زلزله زده خوی مملو از جمعیتی بود که آمده بودند تا بگویند مشکلات ناشی از زلزله و سرما نمی‌تواند عشق و ارادت این منطقه را نسبت به انقلاب، آرمانهای والای شهدا کم کند و مردم مثل همیشه در طول ۴۴ سال گذشته همچنان پای امام راحل، انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب ایستاده‌اند.

حضور کودکان، دهه ۹۰ و ۸۰ دی‌ها امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در مناطق زلزله زده خوی بار دیگر ثابت کرد یاوه گویی های استکبار جهانی و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند ذره‌ای از عزم و غیرت مردم انقلابی خوی را کم کند و مردم تا آخرین قطره خون پای آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1033258

مهمترین اخبار ایران و جهان: