نیوز سیتی!
12 اسفند 1401 - 15:31

امام جمعه میناب: مسؤولان تجربه و مهارت خویش را به جوانان منتقل کنند

امام جمعه میناب گفت: : امید به جوانان و باورمندی به جوانان، جان کلام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است و همه مسؤولان باید در توجه به جوانان و میدان دادن به آنان در عرصه های مختلف کوشا باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)  و امام زمان (عج) به روزجوان اشاره کرد و گفت: حق محوری وباطل ستیزی یکی از ویژگی های جوانان کربلایی بویژه حضرت علی اکبر بود.

وی افزود: از دیگر ویژگی جوانان کربلا جانفشانی، ادب، شجاعت و بصیرت بود که مسیر راه حق را به خوبی شناخته و بر مدار آن حرکت کردند و به سعادت الهی رسیدند.

حجت الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: امید به جوانان و باورمندی به جوانان، جان کلام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب است و همه مسؤولان باید در توجه به جوانان و میدان دادن به آنان در عرصه های مختلف کوشا باشند چرا که تجربه ما نیز نشان داده که جوانان در میدان عمل با تعهد و ایمان وارد شده و باعث سربلندی وطن می شوند.

خطیب جمعه میناب گفت: برای خودآگاهی جوانان و رفع ضعف های جوانان، بصیرت و دشمن شناسی، تکلیف شناسی، تفکر خلاق و مهارت آموزی به جوانان اهمیت فراوانی دارد و برنامه ریزی در این زمینه به پیشرفت و توسعه ملی می انجامد.

وی خاطرنشان کرد: دوران غیبت، دوران رشد و تعالی انسانهاست و خدای متعال هیچ گاه زمین را از برکت وجود هدایت های مستقیم و غیرمستقیم خویش خالی نگذارده و وجود نازنین امام زمان (عج) به مانند خورشیدی تابان بر عالم است.

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان این که همواره باید برای سلامتی ولی عصر (عج) دعا کنیم و پیشنهاد کرد تا در این روزهای با ارزش و پر برکت، در پنج محور روز درختکاری و منابع طبیعی و روز احسان و نیکوکاری، روز ترویج فرهنگ قرض الحسنه و روز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد و روز جوان نذر کنید که درختکاری کنید و یک خانواده نیازمند تحت پوشش قرار دهید و مردم محله نیازهای کانون های مساجد را برطرف کنند و برای سلامتی و ظهور آقا در تربیت جوانان و نوجوان کمک کنید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1070058

مهمترین اخبار ایران و جهان: