نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 09:17

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ ذوالفقار: خواص نقش مهمی در تبیین دستاوردهای انقلاب دارند

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار به اهمیت کار خواص اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خواص جامعه در هر لباسی نقش دارند، گفت: آنها باید در میان مردم حضور پیدا کنند، به محلات سر بزنند، مشکلات آنها را بشناسند و برای حل آنها تلاش کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان، به فتنه اخیر پرداخت و با بیان اینکه برخی خواص به نظام اسلامی خنجر زدند، اظهار داشت: در آن فضای غبارآلود، کسانی که سکوت می‌کردند در صف همان‌هایی قرار گرفتند که شلوغ کردند، لذا بسیاری از خواص ما مردود و از سنگر انقلاب کنار رفتند.

 حجت‌الاسلام سنجری با تاکید بر اینکه خواص ما هم تریبون و هم قدرت بیان داشتند و می‌توانستند در تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی جهاد کنند، عنوان داشت: متاسفانه برخی در این آزمون الهی رفوزه شدند.

 سنجری به فضای غبارآلود فتنه‌ها پرداخت و با اشاره به اینکه شاید مردم کمتر از عاقبت شلوغ‌کاری و از بین بردن تمرکز نیروهای امنیتی خبر داشته باشند، اما این را خواص خیلی خوب درک و تحلیل می‌کنند، گفت: مردم زمانی که داعش وارد حرم شاهچراغ شد متوجه شدند آن فتنه برای این عناصر کوچه‌ای باز کرد، اما این موضوع برای خواص صدق نمی‌کند.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار اضافه کرد: زمانی که خواص جامعه باید به تبیین مسائل بپردازند اما این کار را انجام نمی‌دهند، به آشوب فضای کشور بیشتر کمک می‌کنند، آنها باید بدانند کسی که رهبرش صدایش کند و خود را به خواب بزند، با چکمه دشمن بیدار می‌شود.

 وی به اهمیت کار خواص و تاثیر آنها اشاره کرد و با تاکید بر اینکه خواص جامعه در هر لباسی نقش دارند، ابراز داشت: آنها باید در میان مردم حضور پیدا کنند، به محلات سر بزنند، مشکلات آنها را بشناسند و برای حل آنها تلاش کنند.

حجت‌الاسلام سنجری جنگ روایت‌ها را بسیار مهم خواند و با بیان اینکه اگر ما روایت نکنیم، دشمن روایت می‌کند، گفت: آمریکا، جمهوری اسلامی را مجرم می‌داند چون او، ایران را از حلقوم آمریکایی‌ها بیرون کشیده و عصبانی بودن آنها از این نظام مقدس طبیعی است.

 وی عنوان کرد: ما در دورانی مناطق استراتژیک خود را از دست دادیم که امروزه اهمیت آن را بیش از هر زمانی درک می‌کنیم، اما جمهوری اسلامی ضمن تثبیت مرزهای خود، در عالم تاثیر گذاشته و تا ابد هم همین‌طور است.

مسول نمایندگی ولی فقیه در تیپ مکانیزه ۳۸ ذوالفقار از خدمات جمهوری اسلامی نام برد و عنوان کرد: در یک روستایی رفتم که 3 خانواده داشت و گاز هم به این روستا رفته بود، خدمات با دوران قبل از انقلاب اصلا قابل مقایسه نیست.

وی اضافه کرد: رشد و ترقی جمهوری اسلامی و تغییر ساختار آن چنان هویدا است که شهروندان دیگر کشورها نیز به آن پی برده و آن را ابراز می‌کنند.

پایان پیام/۸۰۰۶۵/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052014

مهمترین اخبار ایران و جهان: