نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 11:14

نصیرزاده: تعارض منافعی بین حضورم در تراکتور و کمیته تدوین مقررات وجود ندارد/ مایلم در فدراسیون بمانم

مدیرعامل جدید باشگاه تراکتور گفت، در کمیته تدوین مقررات برای عام قانون‌گذاری می‌کنند نه خاص؛ به این ترتیب حضورش در تراکتور و این کمیته تعارض منافعی با هم ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هوشنگ نصیرزاده در حالی روز گذشته به‌عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز منصوب شد که پیش از این در سمت ریاست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال مشغول به کار بود. حضور همزمان نصیرزاده در این دو پُست باعث شده است شایعاتی درباره غیرقانونی بودن حضور او در فدراسیون فوتبال مطرح شود.

نصیرزاده در گفت‌و‌گو با تسنیم در این باره و اینکه آیا حضور همزمان او در باشگاه تراکتور و فدراسیون فوتبال قانونی است، اظهار داشت: حضور من در فدراسیون فوتبال با نظر آقای تاج است. کمیته تدوین مقررات برای عام قانون‌گذاری می‌کند و مختص یک موضوع خاص نیست. الان دو نفر از اعضای هیئت رئیسه هم مدیرعامل باشگاه هستند.

وی ادامه داد: ما همین الان در کمیته تدوین مقررات آیین‌نامه نقل‌وانتقالات،‌ آیین‌نامه انضباطی و آیین‌نامه حفاظت از کودکان که توسط کمیته پزشکی به ما ارجاع شده است را در دست تهیه داریم. به هر حال من خودم مایلم به فعالیتم در کمیته تدوین مقررات ادامه بدهم، چون این حوزه قانون‌گذاری برای عام است، نه خاص. اینجا تعارض منافعی وجود ندارد، چون هیچکس نمی‌تواند صرفاً برای یک باشگاه و یک فرد خاص قانون‌گذاری کند. البته همانطور که گفتم نظر آقای تاج در این باره شرط است. من به شخصه خوشحالم می‌شوم به کارم در کمیته تدوین مقررات ادامه دهم ولی تصمیم‌گیرنده آقای تاج است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 951814

مهمترین اخبار ایران و جهان: