نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 12:23

فیلم های جشنواره فجر ۱۷ بهمن در سمنان اکران می شود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فیلم های جشنواره فجر ۱۷ بهمن در سینما یادمان سمنان اکران می شود، گفت: اکران فیلم ها تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

فرشید فلاح در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر از ۱۷ بهمن در سمنان اکران خواهد شد، ابراز داشت: سینما یادمان سمنان در سه سانس میزبان علاقه مندان به حوزه فیلم و سینما است.

وی ضمن بیان اینکه جشنواره فیلم فجر از جمله مهمترین رویدادهای فرهنگی دهه فجر محسوب می‌شود، افزود: اثر هنرمندانی که در این جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب می‌شوند در دنیا نیز شناخته شده و حائز اهمیت هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه به زودی تعداد فیلم‌هایی که قرار به نمایش هستند، اعلام خواهد شد، ابراز داشت: لیست و ساعت‌های پخش این فیلم‌ها در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت تا علاقه مندان بتوانند برای دیدن آنها برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

فلاح با بیان اینکه اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: بلیت‌ها به صورت الکترونیک قابل فروش است که امیدواریم شاهد استقبال خوب مردم از این جشنواره باشیم.

وی ضمن بیان اینکه از ۷۵ اثر ۲۴ مورد به بخش رقابتی سیمرغ راه یافتند، افزود: همانند روال سال‌های گذشته تلاش شد تا بخشی از این فیلم‌ها نیز برای علاقه مندان به نمایش گذاشته شود که سینما یادمان سمنان میزبان این دوره است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1016614

مهمترین اخبار ایران و جهان: