نیوز سیتی!
30 دی 1401 - 17:09

سپاه همواره پشتیبان نظام بوده است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سپاه از اول انقلاب تاکنون به پاسداری از تمامیت ارضی و پاسداری انقلاب و ولایت پرداخته است، افزود: این نیروی انقلابی همواره پشتیبان نظام بوده است و از آنجایی که دشمنان دستشان به جایی بند نیست و شکست سختی از مردم خورده‌اند در صدد قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نمازجمعه زنجان، به فرا رسیدن ماه رجب اشاره و ضمن تبریک آغاز ماه مبارک رجب، اظهار کرد: زینت‌بخش این ماه در ابتدا ولادت امام محمد باقر (ع) است چرا که وی آغازگر نهضت علمی در جهان اسلام بود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به سفارشات موجود در مورد اعمال ماه رجب از جمله خوانده زیارت جامعه‌البیره اشاره و تصریح کرد: دعای ائمه (ع) به ما درس اخلاق، انسانیت و طریق درست زندگی را نشان خواهد داد و زیارت جامعه‌کبیره کلاس توحیدشناسی، امام‌شناسی و شناخت وظایف انسانی است‌.

وی با اشاره ایام پیش‌رو از جمله دوم بهمن که سالروز دستور محمدرضا پهلوی برای اجرای لوایح شش‌گانه و همچنین 6 بهمن که سالروزامضای قرداد ننگین کمپ دیوید بین رئیس‌جمهور منفور مصر و رژیم جعلی اسرائیل است، اشاره و تاکید کرد: هر کدام از این وقایع عواقب خود را داشت.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه مردم صاحب انقلاب هستند و به گفته امام خمینی (ره) ما نوکر مردم هستیم، ادامه داد: اگر مردم نبودند، انقلاب نمی‌شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با محاسبات دشمن در وقایع مختلف، افزود: در عملیات طبس دیدید چگونه وعده دشمنان عملی نشد و همان نقشه را اکنون کشیدند با شدت بیشتر و آشوب برپا کردند، بیش از ۸۰ نفر از حافظان امنیت را به شهادت رسانند اما خدا با ما بود.

وی با بیان اینکه مردم به وعده خداوند ایمان دارند، تصریح کرد: دشمنان از خجالت به شکست خود اذعان نمی‌کنند در عرصه‌های مختلف بین‌الملی با ارائه تحریم‌ها در عرصه‌های دیپلماسی دست‌ و پا می‌زنند تا بلکه صورت خود را با سیلی سرخ کنند.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه سپاه از اول انقلاب تاکنون به پاسداری از تمامیت ارضی و پاسداری انقلاب و ولایت پرداخته است، افزود: این نیروی انقلابی همواره پشتیبان نظام بوده است و از آنجایی که دشمنان دستشان به جایی بند نیست و شکست سختی از مردم خورده‌اند در صدد قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی هستند. آن هم سپاهی که داعش را از سوریه و عراق خارج کرد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 987214

مهمترین اخبار ایران و جهان: