نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 18:45

انجام ۱۶۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی کرمانشاه

کرمانشاه- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام یک هزار و ۶۰۰ کیلومتر عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی کرمانشاه خبر داد.

علی سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی ورود سامانه بارشی به استان کرمانشاه با تلاش بی وقفه راهداران تردد در محورهای اصلی و شریانی برقرار بوده و تمام محورهای روستایی و فرعی استان کرمانشاه باز است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۶۸۴ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی انجام و ۹۹۵ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه‌های روستایی استان مورد استفاده قرار گرفته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین بارش در استان کرمانشاه مربوط به شهرستان‌های کرمانشاه، پاوه، سنقر و کلیایی بوده و محورهای روستایی شهرستان‌های صحنه، ثلاث باباجانی و هرسین نیز در این عملیات بازگشایی شده است.

سلیمی گفت: ۴۶ اکیپ راهداری در استان کرمانشاه فعال و آمادگی لازم برای انجام عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی را دارند.

وی اضافه کرد: تعداد ۱۰۶ دستگاه ماشین آلات راهداری به همراه ۱۴۱ نفر نیرو راهدار برای برف‌روبی محورهای روستایی به کارگیری شده است.

سلیمی بیان کرد: در جریان عملیات برف‌روبی در محورهای روستایی ۶۲ مقطع ریزش برداری انجام و به ۵۱ خودرو امداد رسانی شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1015514

مهمترین اخبار ایران و جهان: