نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 16:22

افتتاح ۹۳ طرح و پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در پارس‌آباد

پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۹۳ پروژه و طرح اقتصادی در شهرستان پارس آباد به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان بین عصر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پارس آباد که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد، پیشاپیش ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارک فجر ۹۳ پروژه و طرح اقتصادی و سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۴۰ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد بیان کرد: کارخانه گلدشت با اشتغالزایی ۴۰۰ نفر، کارخانه رب گوجه فرنگی، طرح‌های گلخانه‌ای و گازرسانی به چهار روستا نمونه‌هایی از طرح‌ها و پروژه‌های افتتاحی و بهره‌برداری در دهه فجر می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی خدمات نظام وظیفه همگانی و انتظار مردم از ماست، گفت: امروز وحدت و همدلی رمز موفقیت ملت ایران در مقابل تهدیدات و تحریم‌های دشمنان است.
فرماندار شهرستان پارس آباد ضمن محکوم کردن اقدام اروپا علیه سپاه پاسداران افزود: دهه مبارک فجر نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان و نماد وحدت و انسجام ملت ایران اسلامی بوده و از این ایام باید به بهترین شکل ممکن برای تبیین خدمات نظام در تمامی مناطق و شهرها بهره برد.
جهان بین با اشاره به اینکه عزت و امنیت و آسایش جامعه را مدیون خون پاک شهدا هستیم، تأکید کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.
رئیس شورای اداری شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا جزو اولویت برنامه‌های ایام الله دهه فجر است عنوان کرد: بایستی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های جوان انتقال داده شود.
وی ضمن تأکید بر تکریم ارباب رجوع، افزود: مدیران ادارات به عنوان خادمان مردم باید در خدمت مردم بوده و برای حل مشکلات آنان از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.
فرماندار شهرستان پارس آباد خاطرنشان کرد: دیدار مسئولین ادارات شهرستان با امام جمعه، عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، اجرای میز خدمت و دیدار با خانواده معظم شهدا نمونه‌های از برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌باشد.
منبع: مهر
شناسه خبر: 1007958

مهمترین اخبار ایران و جهان: